Opiskelu breikki...


Mennyttä on turha murehtia ja tulevaisuus on vasta edessä, ei kukaan tiedä mitä siellä odottaa mutta haaveilla saa aina ♥️ olen kesällä pohdiskellut kaikkea esimerkiksi mikä tekee minusta minut, mitä kaipaan elämään, mitä haluan tehdä työkseni tulevaisuudessa ja nyt ainakin tiedän suunnan .. 


Oon ollut muutaman viikon tässä lomalla ♥️ eli olen pitämässä omaa opiskelubreikkiä koska tehtävät on tehty ja kaipasin lepoa opiskelu stressistä. Pidin viikon jo lomaa kesäkuussa, kun oli lämmintä eikä oikein ollut inspiraatiota istua koneella.. 



Sain uuden mmiisan inspiskalenerin postissa ja olen täytellyt sitä jo

Tein lomalle oman unelmakartan ja siitä tuli kaunis. Ens viikolla ilmestyy uusi kirja, jonka olen ennakkotilannut ja muutama kirja myös tulossa lisäksi ♥️ Odotan innolla niitä.. Mutta pitäs vähän toppuutella omaa shoppailua.

Myös ens viikolla on mun nimpparit, aion herkutella daimsuklaa kakulla ja mansikoilla. Pyhäolavin päivä on pakollinen meno, joka kesä.. Elokuusta en tiedä mitään, kymmenes päivä loppuu lomailu ja vois ennen sitä käydä ostaa jotain kivaa syksyn opiskeluja varten ehkä farkut, uusi vihko ja tussit..


Loppu lomani menee nauttien jokaisesta päivästä, aion olla onnellinen ja toivon että ulkona taas lämpenis.. Pääsis ajelee pyörällä ja oleskelee kaupungissa, vois myös nähdä uusia kavereita ja viettää savonlinna päivä heidän kanssaan.

Mutta tässä menneessä kesässä on ollut parasta auringonlaskut ja ihanat musiikki hetket ulkona, se että pääsin uimaan serkun ja kummitytön kanssa, kerkesin nauttia omista kesäkukista kun niitä oli viellä..


Elokuussa palaillaan uusien postauksien kanssa, jos ei inspiraatio iske ennen sitä.. Kaikenlaisia postauksia olen aloittanut kirjoittelee mutta katsoo mitä julkaise tuossa ajallaan.

Nyt otan ihan loman kannalta tän muutaman viikon ja sit elokuussa palataan kirjoitus hommiin, arkielämän, opiskelee ja odottelee syksyn ihania iltoja, viltin alla oleskeluu jne..


Kommentit

Suositut tekstit