Ihanat ja kauniit syksyiset auringonlaskut...

Syyskuu on meneillään, kohta harjoittelu on ohitse ja ihanat arinkoiset kesäpäivät ovat muisto vain. Ens vuonna ollaan erilaisessa tilanteessa mutta, se on vielä siellä kaukana ens vuoden puolella. Nyt vaan elän vaan päivä kerrallaan. 

Tässä elokuun syyskuun vaihteessa olen oppinut jotain uutta nuorisotyöstä ja opin myös sen mikä on mun juttu ohjaustyössä. Tämä oli mahtava kokemus se jää mulle mieleen kun loppu viikosta tää työharjoittelu loppuu. Sit otan aikaa itselle, harrastuksille ja tehtäville sekä uusille suunnitelmille ♥️ Joulukin on lähempänä kuin alkuvuonna, lahja ideoita oon kerätty valmiiksi ja kynttilät tietenkin on jo palamassa syksyn jokaisena iltana.

Pikku hiljaa tässä syyskuun aikana sisustus muuttuu syksyisemmäksi, matot vaihtuu ja kesätavarat menee varastoon.. Opiskelut ehkä edistyy, lokakuussa on aikaa erilaisille maalauksille ja käsitöille sekä itselle.. Marraskuun lopulla ehkä valmistun mutta sen jälkeen en tiedä vielä oikeastaan mitä alan tekee. Yrittäjyys ja ryhmänohjaus, projektihommat taiteen sekä kulttuurin alalla, voisi olla tulevaisuudessa mun juttu.. 

Mutta päivä kerrallaan ja sitten se nähdään minne suuntaa lähden mutta pienen loman pidän palkkioksi tästä muutaman vuoden opiskelusta.. Sellaisia suunnitelmia on syksyn ja tulevaisuuden suhteen. Muuten elokuun auringolaskut oli upeita, aurinko paistoin alhaalta ja ihastelin sitä samalla ajellessa pyörällä kotiin töistä. Palaillaan uusien postauksien kanssa jossain syyskuun loppu puolella ♥️

Kommentit

Suositut tekstit