Syyskuun pimenevät illat...

Yht äkkiä alkoi illat olla pimeitä, huomasin sen kun istuin etupenkillä matkalla kotiin ja viimeinen ilta nuorisotilalla oli takana. Työharjoittelu loppui tuossa viikko sitten, sen jälkeen olen ollut vaan kotona, vaihdoin sisustuksen syksyisemmäksi, kynttilänvalossa olemista iltaisin ja musiikkia oon kuunnellut aika paljon tässä syyskuun aikana mutta popcastit on jäännyt vähemmälle. nyt saan otettua ne takas mun päivärytmiin.. 

Mitä opin tämän työharjoittelun aikana: 

nyt ainakin tiedän että haluan tehdä päivisin töitä ja olla arki iltaisin kotona, katsella tv sekä tehdä jotain mukavaa, rauhoittua ja istua omalla sohvalla viltin alla kynttilänvalossa. Se tarkoittaa sitä että siihen tavoitteeseen pääsen pitää muuttaa kaksioon ja erikseen oleva makuuhuone olis mun unelma.. 

Tiedän myös että nuorisotyö ei oo ihan mun juttu mutta onneks täällä kaupungilla on ihan huikeat ja ihanat ihmiset tekemässä sitä hommaa. Sain oppia uutta, tutustuin uusiin ihmisiin ja nuoriin, näin mulle tuttuja nuoria sekä sain myös nähdä erilaista toimintaa. 
Siksi mä lähdin opiskelen tätä alaa että saisin uusia kokemuksia ja oppisin lisää..


Myös tämän harjoittelun aikana mietin paljon että mitä ehkä haluaisin tehdä työkseni lähitulevaisuudessa ja taidan tietää sen jo... Pikku hiljaa lähden toteuttaa niitä asioita, joista pidän ja elämään sellaista elämää kuin haluan. Siitä lisää asiaa myöhemmin tulevissa  postauksissa..

Mun pitää astua rohkeammim mun epämukavuus alueelle ja se vaatiikin aika paljon töitä vielä, toisaalta jos oon väsynyt ja koulutehtävät vaan pyörii mielessä ei siitä tule mitään.. Mun pitää ottaa sille ihan oma aikansa. Toisaalta siitäkin on hyviä kokemuksia elämä varrelta ja jos miettii onhan mä hypännyt epämukavuus alueelle sillon tällöin.

(Kun voin hyvin niin jaksaa itse paremmin tehdä juttuja)

No enää yksi näyttö ja opintoihin tulee muutoksia koska joku niissä on vaivannut mua kesän jälkeen.. Tää oli mun mielestä oikea ratkaisu että vaihdan vielä valinnaisen ja toivon että nyt pääsen tekee sen valinnaisen, jonka oikeasti halusin silloin alunperinkin tehdä..


Se oli selvästi jäännyt mua harmittaa koska minä olin ainoa, joka kiinnostui siitä.. Valmistuminen siirtyy mutta tämä tutkinnon osa on vaan enemmän mun juttu. Saanpa sit valmistujaiset keväälle, katsotaam miten käy.. Tää on mun päätös eikä muiden! 

Jääpä nyt enemmän aikaa myös omille jutuille, levolle, oman yritys toiminnan suunnittelulle ja niille vapaaehtoishommille, koska meille on tulossa joulukuussa oma instajoulukalenteri 

Myös mun joulukalenteri tekee paluun tänne blogiin parin vuoden tauon jälkeen, kun ei viime vuonna ollut  aikaa tehdä sitä mutta nyt postauksia tulee siis joulukuun ensimmäisestä päivästä sinne jouluaattoo asti. En malta että pääsen kirjoittelee teille jouluisia postauksia ja myös näitä tavallisia kans, joissa on kuitenkin pieni ripaus joulun taikaa ♥️ 

No tässä  ennen joulua on aikaa tehdä käsitöitä ja maalata (niitä ideoita piisaa) Pikkusen kans vois suunnitella asioita tulevaisuuden suhteen ja joulua vois miettiä vähäsen sekä siivota kaapit.. Mä aion nyt ottaa aikaa sille mitä rakastan ja mitä tykkään tehdä.. Tässäpä oli taas kuulumisia. Kirjoittelen tässä pikku hiljaa kesken jääneitä postauksia ja niitä tulee sitten aikanaan.

Kommentit

Suositut tekstit