Mä aion olla...

Aio olla avonaisempi 🌺 katsoa ihmisiä pintaa syvemmälle 🌺 olla oma itseni ja tehdä sitä mistä tykkään  🌺 tehdä rohkeita juttuja 🌺 astua mun epämukavuus alueelle 🌺 aion olla antamatta kenenkään astua mun varpaille 🌺 aion olla hyvä asioissa, jotka on mun intohimo niitä on esim. sosiaalinen media, valokuvaus, taiteellisuus, kirjat, itsensä kehittäminen, tiedon hankinta, suunnittelu, läsnäolo ja oon myös hyvä keksii ideoita 🌺 olla kuunteleva ja läsnä ihmisten kanssa🌺 innostua taiteesta ja uusista asioista 🌺 aion ottaa elämän vastaan sellaisena kuin se tulee 🌺 aion hankkia ympärilleni saman henkisii ystävii 🌺 aion ryhtyä tekee asioita jotka tekee mut onnelliseksi 🌺 aion seurata mun unelmia 🌺 auttaa erilaisia ihmisiä ennen kaikkea niitä ujoja, hiljaisempia, sateenkaari nuoria, herkkiä ja kuulovammaisia, oppimisvaikeuksita kärsiviä sekä kiusattuja 🌺 aion oppia uutta

Kommentit

Suositut tekstit