Syksy vaan pimenee...

Jotenkin iisisti menee tällä hetkellä.. välillä ahdistaa tää maailmantilanne mutta pitää vaan elää päivä kerrallaan ja epävarmuutta oon ainakin joutunut sietää sekä ikinä ei voi tietä mitä tapahtuu..en lannistu, en anna tän pilata loppuvuotta ja elän rajoitusten mukaan, ei tää estä toteuttamasta mun juttuja.. 

Oon oppinut ainakin elää hetkessä ja kuuntelee tarkemmin itseäni.. 
Ihanaa kun joulu on tulossa, kynttilöitä iltaisin, kausivalot on jo parvekkeella ja teen mukavia juttuja sekä niiden ohella pitäs tehdä niitä koulutehtäviä, jos aion valmistua ens keväällä.. Mutta en vielä tiedä mitä sitten teen? Haluan ainakin vaikuttaa asioihin, jakaa hyvää mieltä ja ilmaista itseä.. Tiedän myös että pidän sen pienen loman ja oon ansainnut jotain kivaa itselle varmaan uusi laukku ja kirja. Sen mä olen ansainnut.. Palataan siihen ens keväällä.. 

Blogin kirjoittaminen on ollut vähäistä alku syksystä mutta taas tulee asiaa.. Silloin en vaan jaksanut ja vietin aika paljon aikaa omissa ajatuksissa, yritin tehdä harjoittelun niin hyvin kuin jaksoin mutta joku siinä jäi kaihertaa.. 

No se on mennyttä näyttö tehty sillä selvä siinä meni vaan mahdollisuus hypätä rohkeasti epämukavuus alueelle, sieltä omasta turvallisesta kuplasta  ei ole vaan helppo tulla ulos... Siellä asiat sujuu hyvin, mä oon turvassa ja kukaan ei voi mua satuttaa toisaalta, sit elämä jää elämättä ja paljon kokematta.. 

Pikkusen rohkeutta on tullut lisää eli tää tarkoittaa että olen vasta laittanut jalkani ulos kuplasta.. Kiitos ohjaajille joka avas mun ajatukset ja näki mussa potentiaalia johonkin.. Aika monikin on mulle sanonut että susta tulee loistava nuoriso ohjaaja, vielä kunhan saat itsevarmuutta ja uskallat hypätä epämukavuus alueelle. 

Ajattelen että se on sellainen ympyrä/kehä jonka ulkopuolelle pitää vaan uskaltaa astua ja lähteä kokeilee uusia juttuja sekä mennä eteenpäin.. 


Siinä on aika korkea muuri jonka yli en pääse ihan yksinään, joku pitää olla vähän potkimasssa ja auttamassa mua pois tän muurin yli..

Palataan nyt siihen jouluun, kirjoittelen marraskuussa ajatuksia tulevasta joulusta ja miten joulukalenteri ilmestyy tänä vuonna. Lokakuu loppuu se vain tarkoittaa pyhäinpäivää eli halloweenina eipä sitä muutenkaan voi juhlistaa kuin muistelemalla pois menneitä ihmisii ja lemmikkejä ♥️ jotka tuikkii tähti taivaalla 

Viikot vaan toistuu samalla kaavalla, tehtäviä, arki hommia ja harrastuksia.. Pitää antaa blogille vähän huomiota lisää nyt kun on aikaa ja tein myös uuden blogin nimeltään unelmaduunari, jonka tein ihan eriaihe alueelle.. Sen pitäs löytyy unelmaduunari nimellä netistä, en oo vielä kirjoittanut sinne mitään mutta opiskelujen ohessa pikku hiljaa ja postauksia on valmiina teksti vaan puuttuu. No tässä olikin lokakuun lopun kuulumiset..

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit