Joulukuu on ihan nurkan takana...

Enää viisi maanantaita jouluaattoon. Joulu puuhat on ollut pitemmän aikaa käynnissä, joulukortit odottaa vaan kirjoittamista ja lähettämistä. Toiselle kummitytölle joululahja on vielä hankkimatta. Itselle aion ostaa oman joululahjan eli muutaman kirjan, jotka on ollut pitemmän aikaa omalla ostoslistalla ja siskolle joululahjaksi taidejuttuja.

Koulutehtävät etenee hitaasti eikä motivaatiota ole.. Toisaalta opinnot jatkuu ens vuonna niin tehtävistä ei ole stressiä vois saada ainakin yhden kurssin tehtyä ennen joululomaa... 
Joulu sisustus on valmis, näette sen sitten joulukalenterin yhdessä postauksessa.. Muuten siitä puheen ollen muistakaa että joulukalenterini postauksia alkaa tulemaan tähän blogiin 1-24.12 aina iltaisin... Tule seuraamaan mun matkaa läpi ihanan ja lempeän joulukuun läpi

Nyt postissa on myös tulossa ihania tarroja ja kyniä, uusi bujo ja uusi kuva sekä tarra joulukalenteri kun muutenkin sitä suklaata tulee syötyä joulukuussa niin ei itsellä ole ollut suklaakalenteria muutamaan vuoteen..

Mä oon rakastunut taas k poppiin, jota nuorena kuuntelin ja sitä on tullut kuunneltua muutaman viikon ajan kokoajan enintään oon kuunnellut bts poikien musiikkia ❤ uusi levykin tuli perjantaina ulos.. Myös korelaiset miehet ja sarjat on ihania.. 

Tik tokista on tullut mun lemppari paikka ja hyvän mielen videoita oon kans sinne tehty..
Instagram myös täyttyyihanista joulu ja unelma jutuista.. Somen tekeminen on vaan niin mun juttu... Siinäpä oli nopeat kuulumiset.. Rakkaat lukijat palaillaan joulukalenterin merkeissä ens viikon jälkeen..


Kommentit

Suositut tekstit