Ole oma itsesi...

Mulle on tärkeää että saan olla oma itseni ja viihdyn siellä missä saan olla sellainen kuin olen sekä myös mun yksi elämäni arvo on erilaisuuden hyväksyminen ja sen arvostaminen. Ehkä pääsen joskus tekee töitä tän asian parissa..

PITÄÄKÖ MEIDÄN MUUTTUA? MIKSEMME KELPAA OMINA ITSENÄ.. 
ONKO SE SOSIAALINEN IHMINEN SE NORMIJUTTU JA VÄHÄN HILJAISEMMAT NIITÄ ERIKOISEMPIA TAPAUKSIA? 

JOKAISELLA ON NE OMAT VAHVUUDET JA HEIKKOUDET.. MÄ AION OLLA SE HILJAISEMPI MUTTA EN MÄKÄÄN OO KOKONAAN MIKÄÄN TUPPISUU OSAAN PUHUA, JOS MULLA ON ASIAA JA PITÄÄ PUOLIANI, ROHKEUTTAKIN KYLLÄ LÖYTYY KUN SITÄ HALUAN 

mä vaan sanon että sä oot täydellinen juuri tuollaisena kuin olet ja hyväksytään kaikki sellaisina kuin ollaan.. vielä sanon sen että te kaikki olette upeita omina itsenä siis ole sellainen kuin olet ja ylpeä siitä vaikka kuka sanois mitä vaan !! Maailmassa on kyllä niitäkin ihmisii, jotka arvostaa sua sellaisena kuin olet. Mä oon ainakin yksi niistä ♥️

Kommentit

Suositut tekstit