Pakko pysähdys oman elämäni äärelle...

Pakko pysähdys tuli niin äkkiä ja maailma pysähtyi vuosi sitten.. Yksi asia yhdisti maailmaa mutta minulle tämä alkaa jo riittää, haluan palata normaaliin elämään vaikka se elämä täällä maailmassa on vähän muuttunut mutta ihmettelen kuinka jaksan vieläkin olla positiivinen tämä kaiken keskellä ehkä olen tarpeeksi saannut kestää elämässä.. Tunnustan etä omat voimat alkaa loppua mutta jostain saan vaan voimaa jatkaa siis jatkan matkaani kohti tulevaa avoimin mielin. 

Oli pakko noudattaa asioita, rokotteet melkein otettu ja toivon etä kaikki ottaisi sen että päästään palaamaan normaaliin elämään ilman maskia  mutta maskiin oon jo tottunut, se kevät pakotti myös pysähtyy miettii elämää ja omia arvoja uudestaan, muuttaa toiminta tapoja arjessa ja yhteyden pidossa <3  Mitä siis oon oppinut vuodessa ja mitkä on mun arvot nykyään... Mitä haluan tehdä sitten kun tämä kaikki on ohitse.. Sain inspiraation tähän roni backin videosta, jossa se kertoi juttuja mitkä on muuttunut tämän vuoden aikana..

Mun arvot nykyään tai on ne pysynyt aika samoina jo muutaman vuoden.. Ne on onnellisuus, vapaus tehdä asioita, erilaisuuden kunnioittaminen, läheisyys, luonto, luovuus, raha ei oo niin tärkeä asia kunhan pystyy elää jollakin.. 

Nykyään mulle on tärkeämpää läheiset ihmiset, tosi läheiset ystävät, serkkuni ja kummityttö ovat tulleet vielä tärkeämmäksi ja tietenkin oma lemmikki kissa.. Niiden avulla jo pärjään
Mutta myös musiikilla on iso merkitys mun elämässä ja luovuudella eli kaikki luova toiminta auttaa jaksamaan mua eteenpäin sekä ihmisten auttaminen mitä saan tehdä vapaaehtoistyössäni ja toivottavasti tulevassa yrittäjä polulla.

Luonnossa kävely ja metsä hetket vapauttaa elämää hieman siellä saa olla vapaasti ilman maskia eikä tarvitse murehtia maailman menoa. Uutisia olen alkanut välttelee kun tämä kaikki alkoi ja se onkin toiminut hyvin... 

Oon oppinut aika paljon asioit itsestä: oon oppinut rakastaa itseäni, oikeat ihmiset löytää mun luo aikanaan, ehkä joskus rakkaus myös. En välitä enää muiden mielipiteistä, teen oman elämän päätökset ja nautin siitä kuka minä olen.. Tavoite on olla tyytyväinen <3

Kun tämä pandemia on ohitse haluan ainakin toteuttaa yhden haaveen ja matkustaa ensimmäistä kertaa ulkomaille.. Kaupunkeja on muutama, jossa haluan käydä.. Tehdä myös mun unelmien työtä paikasta riippumatta ja nauttia sekä rakastaa itseäni myös elää omanlaista elämää 💖 ehkä perustaa perheen omalla tavalla..

Uskon että jotain hyvää on tulossa, mahtavia juttuja voi tapahtua kenelle vaan..
jaksetaan vielä vähän aikaa 😊💕 Kyllä tämä joskus päättyy, opin uutta, luon ja teen juttuja joita pystyn tekeen tällä hetkellä. Eletään hetkessä ja nautitaan siitä mitä on sekä haaveillaan sekä etsitään uusia juttuja ja erilaisia tapoja elää tätä elämää.. Toivon että joku päivä tämä helpottaa ja maailma pääsee avautuu sekä muokkautuu paremmaksi paikaksi asua kaikille... Minä toivon että pääsen matkustaa, avartaa omaa maailmaa ja minullahan ei ole aavistusta mitä elämä vielä eteeni tuon
siis nautin ja elän tässä hetkessä <3

Kommentit

Suositut tekstit