Syksyn pimeät illat on taas täällä...

Syksy ja pimeät illat on täällä taas 🧡🌻 yhtäkkiä tulikin pimeät illat ja kesä loppui niin nopeasti ettei sitä huomannut.. Nyt lehtiin alkaa vaihtua värit ja sataa vettä mutta tämä syksy on ollut jo minulle ihan erilainen kuin edelliset paljon juttuja ja ihania asioita on tapahtunut 

Lähdin yhdelle yrittäjyyskurssille mutta tämä kurssi ei ollutkaan minulle ja siinä on liian nopea tahtiin menoa eikä se minulle käy..

Siis päätin keskeyttää sen mutta aion hakea erilaiselle kurssille ens viikolla mutta tämä tuntuu oikealta päätökseltä, tässä uudessa kurssissa olisi enemmän mulle hyödyksi olevia juttuja ja mitkä kiinnostaa.

Mutta yrittäjyys se on mun juttu, teen sen omalla tavalla ja oikealla tuella tulen selviämään tästä eli pitää saada itselle verkostoa ympärille... Onneks mun ympärillä on ihania ihmisii, jotka uskoo muhun...

Syyskuun lopussa alkaa työpaja paikallisen hankkeen kanssa eli pääsen tekee mun unelma hommia jo nyt.. Myös vapaaehtoistyöt jatkuu omilla kuvioilla että sellaisia juttuja syksyllä on eli tekemistä löytyy loppu vuodeksi 🌻🧡 Sanon myös että joulukin alkaa olla mun ajatuksissa ja paljon muitakin juttuja..

Olen etsinyt kynttilät jo myös esille ja parveke odottaa syksyisempää sisustusta mutta ens viikolla.. Tehdään se sitten koska jää nyt vähäks ajaksi vapaata aikaa 

Kesä oli aivan mahtava monelta kantilta Ens kesänä haluaisin mennä siskon sekä serkun luo ja nukkua aitassa muutaman yön sekä tietenkin nauttia elämästä 

Asioita, joita olen tajunnut kesän aikana. On se kun olen aina mennyt omia polkua pitkin en ole ikinä mennyt minkään normien mukaan, olen päässyt tekee kaikenlaisia juttuja elämässä jo ja uusiin mahdollisuuksiin pitää osata tarttua

Olen huomannut myös että oikeat ihmiset kyllä löytää mun luo, ei tarvitse etsimällä etsiä.. Yksi pieni juttu, tapaaminen ja pääset kokemaan kaikkea sekä tajuat toisen kanssa asioita, joita et oletkaa itse ajatellut, siksi oon kiitollinen että on olemassa etsivän nuorisotyön tekijät ja sellaisia ihmisiä jotka on ihan oikealla alalla.. He ovat tukeneet mua, olleet läsnä ja kuunnelleet 🌻🧡

Miten paljon mä olenkaan kasvanut tämän vuoden aikana, kehittynyt ja oppinut asioita..Löytänyt oman polun ja alkanut kulkee sitä kohti mitä rakastan tehdä.. Tulen  selviämään tästäkin, oppimaan uutta ja tämä on nyt oikea suunta..




Kommentit

Suositut tekstit