En tullut tänne piiloutuu naamion taakse...

Synnyin tänne maailmaan olemaan aito oma itseni 💜 en piileskelee maskin takana vaikka oon oppinut peittelee omia tunteita ja itkee yksin kotona... Oon ollut ujo ja kiltti tyttö mutta minussa on muutakin enemmän kuin nämä jutut vaikka ulkopuolelle näkyy muutama asia mutta sisäpuolella on kaikkea ihanaa.. Mutta minä vaan päätän itse kuka pääsee näkee sen kaiken mahtavan, pelot ja tunteet sekä ajatukset minusta...

Me kaikki ollaan erilaisia, eli jokainen ihminen täällä maailmassa on ihan omanlaatuinen, jokaisella on erilainen elämän tarina ja me kuljetaan erilaisia polkuja pitkin mutta jotkut polut voivat kohdata ja laittaa ihmiset kulkee samalla polulla samaa matkaa vähän aikaa tai pitempään, samanlaisia kokemuksia on paljon mutta jokaisella ihmisellä on erilainen ja oma kokemus asioista.. Minut on luotu tänne, minun herkkyys ja ihana persoona on lahja maailmalle <3

Toiset jaksaa enemmän ja toiset vähemmän.. Me opitaan, koetaan ja eletään jokainen omaa elämää ei kenenkään toisen.. Mä oon ollut erilainen aina ja nyt alan tietää miksi mä oon täällä.. Oon oppinut tuntee mitä rakastan tehdä, mitä aion tehdä sekä haluan kokea..
Elämä on elämistä varten kuuntele omaa sydäntä ja tee sisäinen lapsesi onnelliseksi..


Kommentit

Suositut tekstit