Saako jo aloittaa joulun odotuksen...

Hei saisinko mä jo aloittaa joulun odotuksen ?? 

No kukapa sitä kieltää ;) Lahjaideat on kerätty omaan listaan, fiilistelen joulua joululauluilla ja kuvilla, joulukortit odottaa vaan tekijäänsä <3 Olen myös miettinyt mitä haluan tältä joululta, odotan innolla ihanaa tunnelmaa kynttilän valossa  paljon uusia ajatuksia itsestä  ja syvällisiä ajatuksia elämästä

Pikku hiljaa syksyn aikana olen löytänyt sen mitä mä todella haluan tehdä työkseni se tais olla jo tiedossa.. Aloin vaan uskoo siihen nyt vasta <3 

Ihmisten auttaminen, henkiset jutut ja luovuuden kanssa työskentely on vaan mun juttu mutta millä tavalla alan sitä tekee.. Se on vielä minulle arvoitus, koska asiat voi muuttua nopeasti senkin olen oppinut tässä lähiaikoina, joku juttu ei ole minulle ja yht äkkiä tulee mahtavia tilanteita joihin pitää tarttua..

Odotan joulukuuta innolla koska se näyttää tosi tyhjältä, vain joulujuttuja mutta saattaa sinne tulla vielä tekemistä, ainakin jää nyt lahja ostokset pahimpaan aikaan.. Joulukuussa otan itselle aikaa ja nautin elämästä sekä teen joulujuttuja...


Kommentit

Suositut tekstit