Hei mä oon täällä taas back !!

Täällä ollaan taas kirjoittamassa pitkän ajan jälkeen, eli mä olen back !! Kevään aikana löysin uuden kipinän kirjoittamiseen ryhmän kautta mutta kirjoitukset on jäänyt muistikirjan kansien väliin ja puhelimen muistioon <3 

Mutta teen paluun kevyesti tälläisellä kuulumis postauksella tämä on mun oman blogin juttu.. Muutama postaus on myös kesken mutta ei ole ollut inspiraatiota kirjoitella ja mainitsen taas että tämä on vain mun harrastus, tykkään kirjoitella tänne silloin tällöin ja kun on se luova fiilis <3 


Elämässä on ollut myös vähän vaikeaa, ahdistusta ja syvällistä elämän pohdiskelua eli olen vähän kadonnut mun pään sisään miettimään omaa rakkauselämää, elämää, ajokorttia ja yritän keksiä uutta projektia <3 

Mutta olen henkisesti kasvanut paljon, asettanut omia rajoja, miettinyt läheisten suhteinen merkitystä elämässä ja pitänyt huolta omasta hyvinvoinnista tai siis yritän parantaa vähän jokaista osa aluetta.. 

Töitä ei ole mutta ainakin mahdollisuuksia on lähteä moneen suuntaan elämässä <3 Pitää myös hoitaa tälläsiä omia henkilökohtaisia juttuja.. Haluaisin myös mennä autokouluun mutta pelkoni jarruttavat sitä juttua ja muutama asia pitää hoitaa ennen sitä. Nyt siinä menee vähän aikaa koska en voi mennä ajaa ainakaa ennen kuin saan uuden lasit :(

Kesä on kuukauden päästä, kevät on jo pitkällä ja jotakin tekemistä ainakin löytyy <3 Yrittäjyydestä etsin uutta tietoa, katselen työpaikkoja ja uutta mielenkiintoista koulutusta, vapaaehtoishommia, kodin laittoa kesäkuntoon, pieniä sisustus muutoksia asunnossanja uusien silmälasien hankkimista nyt aion ainakin hankkii mieleiset kehykset ehkä niitä sitten käyttäisi enemmän ;)

Nyt varmistui mökki eli pääsen mökkeilee äidin sukulaisten kanssa mutta tällä reissulla pitää muistaa muutama tärkeä juttu omassa hyvinvoinnissa <3 Myös nauttia olosta ja mökkeilystä ottaa kaikki ilo irti. mitään muuta ei ole kesälle suunniteltu mutta yritän tässä mennä elämässä pikku hiljaa eteenpäin ja yritän keksiä mikä ois seuraava juttu.. Ajokortti, joku lisäkoulutus, yrittäjyys siinä on nyt minun prioorit ja yksi pieni juttu..


Kommentit

Suositut tekstit