Tulette näkemään...

Tulette näkemään miten mä kasvan ja löydän itseni sekä teen omista unelmistani totta.. Minusta tuntuu kuin olisin löytänyt itseni uudestaan ja täällä blogin takana on aivan ihana uudenlainen ja paras versio itsestä, josta sitten future myself tulee aikanaan olemaan ylpeä.

Mä saan olla välillä laiska, minulla on oikeus ottaa lepoa ihmisistä ja elämästä herkkänä ihmisenä ja ei oo pakko tehdä mitään mutta välillä haluan mennä täysillä kohti unelmia.. Ihan sama mitä muut sanoo kyllä täältä löytyy ihmisiä jotka on käynnyt saman jutun läpi ja luo uskoa omiin unelmiin !! Tämä on mun elämä, mä teen mitä rakastan ja saan kaiken aikanaan mitä oon halunnutkin 

Oon kasvanut henkisesti, oppinut elämästä ja että pienillä asioilla on vaikutusta ja iso merkitys, siitä voi syntyä jotain uutta ja aloittaa ihan uudenlaisen suhteen 🦋 Minusta tuntuu että minusta kuorituu ihan uusi ihminen, tämä henkinen kasvu ei ole helppoa, välillä myrskyää mutta sitten näkyy valoa pimeän tunnellin päässä.. Ehkä uskallan antaa siipieni lentää ja nousta ilmaan.. Minulla on sellainen tunne että haasteita kyllä tulee mutta myös ihmeellisiä onnen hetkiä, pieniä tai suuriakin  <3

Tämä nainen täällä on käymässä sellaista eläämän myllerrystä ja kasvua läpi että huh huh 😱💕💕 Elämässäni tapahtuu niin isoja muutoksia rakkaudessa, elämässä, olemisessa, ajattelussa jne.. Katselen kohti tulevaa rohkein mielin, en enää mieti mun menneisyyttä siellä on ollut kyllä minulle sopivii haasteita, haavoja on syntynyt mutta mä olen ainoa joka saa ne paranee sekä haasteista on selvitty.. Olen oppinut ihmis suhteista paljon,  tiedä ketkä ovat minulle lojaaleja ja järjestää minulle aikaa sekä uskoo minuun, kuuntelee murheita ja ilon aiheita...

Tämä on mun elämä ja mun valinnat.. Tulen saavuttaa kaikki unelmat uskallan rakastaa täysillä ja saan elää sielunkumppanin kanssa unelmien elämää, matkustaa ja nähdä maailmaa, minulla olisi asunto, ei rahasta tarvitse murehtia, saan tehdä asioita, joita rakastan ja mitkä tekee minulle onnelliseksi, saan tehdä työtä intohimolla ja omalla tavalla.. Olla luova, auttaa ja ideoida asioita, oppia uutta ..

Oma perhe olisi myös ihana, auto ja ajokortti sekä jotenkin minua kiinnostaa edelleen elämän opas työ ja ihmisten hyvinvointi <3 Minulla on rohkee sydän ja uskallan uskoa omiin unelmiin... Vaikka aina ei sais tukea yhteiskunnalta tai ihmisiltä.. Mä oon minä ja teen elämässä mitä rakastan <3

Kommentit

Suositut tekstit