Mökki, oma aika ja helle väsymys..

Aurinkolaskee & istun yksin sup laudan päälle rantavedessä, eno menee veneellä kalalle toista päivää samaan aikaan kun istun yksin keskellä järveä kaukana muusta mökki porukasta omissa ajatuksissa ja hiljaisuudessa auringon säteet osuu laudan keulaan🦋

Oon onnellinen että pääsin suppailee ja sain ottaa sup laudan mukaan mökille vaikka mietin mahtuuko se ollenkaan mukaan.. Tuli kerran käyntyä lämpimänä päivänä myös suppailee kaukana mökistä.. Sitten mökki viikko olikin ohitse päivää aikaisemmin kui muulta, halusin pois hässäkästä, illalla istun autossa iskäni ja veljen kanssa autolla kohti maaseutua.. Ajeltiin kotiin auringonlaskussa siis miten paremmin vois viettää kesän 🦋

Mökiltä mieleen jäin korttipelit serkun kanssa, saunominen kummitytön ja serkun kanssa siellä juteltiin rakkaudesta ja muista asioita.. Ihanat ruokailu hetket yhdessä ulkona, enon säikäyttäminen, musiikin ja äänikirjan kuuntelu, uiminen ja sup lautailu 🦋

Mökki viikosta on nyt muutama viikko, olen käynnyt pessyt matot, kävellyt kissan kanssa illalla auringonlaskussa, kuunnellut hyvää musiikkia, äänikirjoja se on uusi juttu mistä olen innostunut olen siivonnut mansikat pakastimeen sekä ollut yksin omalla asunnolla katsoen yuoutubea, leffoja ja siivonnut..
 
Kesää on vielä jäljellä vaikka elokuu on kohta mutta syksy häämöttää horisontissa 🦋 Olen eksyssissä elämässä, haluan tehdä monta asiaa mutta en tiedä mitä haluan ja en tiedä pystynkä, uskallanko olla oikeasti oma itseni.. En tiedä myös kuka mä nyt olen tämän kaiken keskellä, pitää pohdiskella sitä tässä hetkessä ja elellä sekä nauttia loppu kesästä.. Mutta haluan jotain tekemistä ettei arki mene vaan neljän seinän sisällä.. 

Elokuussa pääsee shoppailee, aloitan plannerin, etsin töitä, yrittäjyys idea on myös päässäni ollut pitkän ajan... Kesä on ollut ihanaa aikaa, mutta paljo sekavia ajatuksia elämästä ja katson minne elämä vie minut 🦋 Tiedän kyllä mitä haluan mutta kaikkea ei voi saada tässä ja nyt <3


Kommentit

Suositut tekstit