Mun unelmieni koti...

Keittiössä olisi tilaa ja eikä paljon juttuja pöydällä, säilytystilaa sekä kaappi minne saa kahvinkeittimen piiloon, makuuhuone ei muuta kuin sänky ja kiva matto sekä vaatteille säilytystilaa, kivän näköinen pöytä ja kaunis tuoli eli mun oma työpiste itselle jossain päin kotia <3 iso kirjahylly täynnä ihania kirjoja, vaatteille on tilaa, pehmeä sohva, isompi kylpyhuone siellä haluan että on vaaleaa kaakelia seinissä ja väriä voi tuoda esineillä sekä pyyhkeillä ja mun unelmien asunnossa sieltä pitää löytyy sadesuihku kylppäristä ehk myös kylpyamme olisi ihana <3

Jonkin verran huonekasveja, harrastus tila tai työhuone olisi myös kiva lisä <3 Piano pitää löytyy että joskus voi sitä soitella <3 

Parveke tai pieni piha  tai puistoalue lähellä. Pieni ja sopivan kokoinen parveke joka on kesällä ihana hengailu paikka <3 Kaksio tällä hetkellä mutta kyllä haluan tilavan ja valoisan kodin... Joskus vähän myöhemmin sitten isompi asunto <3

Siisti ja järjestyksessä oleva vaatekaappi  sisältää ihania mun mieleisiä ja mukavia vaatteita, muutama kiva uniikki laukku sekä kenkiä vuodenaikojen mukaan ainakin muutamat tennarit, sandaalit, lenkkarit.. Tällänen ois mun unelmien koti en paljon pyydä mutta tietyt jutut pitää löytyy <3 

Kommentit

Suositut tekstit