Kesä on ohitse, elämä menee eteenpäin mutta unelmana on...

Hei tämä on hyvästi kirje kesälle 2022 🦋 Olit muuten aivan ihana kesä mutta jotenkin oudosti se menikin jo 🦋 mutta mitä kaikkea tapahtu kesän aikana..

Oon omasta suunnasta pikkusen sekaisin, en tiedä mitä haluan elämässä ja rakastan niin monia juttuja sekä leijailen omissa haaveissa.. On pitänyt oikeasti pohtia mitä haluan tehdä, mitä rakastan ja tykkään tehdä nyt tällä hetkellä sekä mikä ei todellakaa ole minun juttu.. 

Olen käynnyt asioita itseni kanssa, joita en ole halunnut ennen kohdata, jotenkin ne pelot, epävarmuudet, oman huonon olon ja herkän tyypin työntää pois eikä anna itselle armoa ja aikaa käsitellä asioita.. Sitä oon nyt tehdyt 🦋 Olen opetellut rakastaa itseä juuri sellaisena kuin olen ja hyväksyy että olen tällänen kuin olen.. ehkä täällä on myös jotain hyvää tullut mukaani vuoden aikana ja olen onnellinen mutta samalla vähän epävarma ?? Ehkä aion katsoa mitä tämä tuo tullessaan tai siis haluaisi niin kovasti mutta pelkään 🦋

Miten mä voin valita, kun sydän ja mieli kamppailee.. Haaveilen, teen asioita, joskus olen vaan ja tiedän mitä haluan tai en halua tai no jo tiedän mutta ei niistä mun unelmista tule mitään 🦋 Haluan jonkinlaisen muutoksen elämääni tämä ei voi jatkua näin ... mutta se vaatii rohkeutta, luottamusta ja uskoa itseensä, tulevaa sekä että kaikki järjestyy parhaalla tavalla.. Myös että on ympärillä oikeanlaisia ihmisiä jotka uskoo sinuun ja on valmiina auttaa 

En ole sama tyyppi kuin muutama vuosi sitten 🦋 rohkeutta, itseluottamusta on tullut lisää, näen itseni vielä nuorena enkä ihan aikuisena.. paljon on opittavaa tällä elämän tiellä 

Tämä elokuun 2022 tulen todellakin muistaa aina 🦋 pienin askelin onnellisempaa ja parempaa arkea kohti... Elämä muuttuu ja annan sen tapahtua, mitä se tuo sitten tullessaan 🦋 Haluan olla vaan onnellinen ja voida hyvin, nauttia nuoruudesta, olla vapaa sekä tehdä kivoja juttuja elämässä.. 
Haaveilen kyllä monista jutusta muutamasta koulutuksesta life coach ja yrittäjyyden ammattitutkinnosta sekä sivutoimisena yrittäjyydestä ja jos pääsis vielä tekee jotain muita töitä siinä ohella <3 Tällä hetkellä se on ideana 


Myös haaveilen ajokortista mutta myös haluan pitää huolta itsestä ja omasta hyvinvoinnista. Miehen jonka kanssa voi viettää aikaa, suunnitella tulevaa, luotetaan ja ymmärretään toisia, hyväksytään molempien haaveet ja ajatus maailman .. löytää siis mun sielunkumppani jos ei ole jo mun elämässä 🦋 ei voi sitä tietää ?? Milloin se oikea tulee elämään, miten ja millä tavalla.. Uskon että minulla on vähän isompi tarkoitus tässä elämässä siis luultavasti.. Kuka sen tietää ?? 

Kesällä tapahtu paljon hyviä asioita ja kivoja juttuja tuli tehtyä kuten vietin itseni kanssa aikaa, oon käynnyt yksin viltillä piknikillä, pyöräillyt, vietin aikaa, olin järvessä vesisotaa, naurettiin ja vietin leffa illan serkun kanssa, olin  mökillä oman kummitytön kanssa viikon..  Pikkusiskon kanssa ajeltiin, käytiin ostaa irtokarkkeja ja vietetttiin serkun kanssa kaupunki päivä myös. Pesin mattoja ja uin puruvedessä äiti seurana, kävin pikku auto reissulla  oltiin viikko mökillä sukulaisten kanssa, sup lautailin auringonlaskussa mökillä ja uin serkkujen kanssa sekä oli todella lämmintä 🦋 

Kuuntelin äänikirjoja, ajattelin elämää, aloitin uuden työkirjan, tanssin, nautin elämästä, vietin itseni kanssa aikaa todella paljon välillä sup laudalla auringonlaskussa, kalliolla istustellen, kävin kahvilla yksin,  paljon kaikkea tuli tehtyä  en edes muista mitä kaikkea ihan myös perusjuttuja mitä teen kesällä 

Mutta nyt luotan ja uskon että kaikki järjestyy mun elämässä hetkeksi ja pääsen etenee enemmän kohti omia unelmia ja löydän itseni joku päivä hymyilen peilistä juuri sellaisena kuin olen sekä olen vielä kasassa kaikkien omien arpien kanssa 🦋 nautin elämästä, minulla on oikeita ihmisiä ympärillä ja elän todella erilaista elämää.. Kiitos kesä 2022 olit aivan erilainen, mahtava, uusia tuttuja ja uusia ideoita elämää varten.. 


Kommentit

Suositut tekstit