Tämän hetkiset elämän oppini..

Olen tässä miettinyt ja ajatellut mitä olen oppinut elämästä tähän mennessä 🦋

Olen oppinut paljon asioita itsestä, omista arvoista, mikä tekee minulle hyvää ja kuinka rakastan itseä enemmän.. Luulen tietäväni mikä on oikea rakkaus, olen opetellut tuntee mitkä on mun rajat 

Minun ei tarvitse kelvata kaikille, se riittää kun kelpaa itselle sellaisena kuin on.. jos jotain todella haluaa, pystyy myös tekee töitä sen eteen,  jos voit unelmoija siitä niin vois myös sen toteuttaa 🦋

Olen hyväksynyt itseni tälläsenä kuin olen sekä  opetellut rakastaa minua juuri tälläsenä kuin olen... oman kehon hyväksymisessa on paljon työtä toistaisesti ehkä oikeanlaiset, mukavat, omanlaiset ja kivat vaatteet auttaisi.. mitkä on mieleiset juttuni ja mitä rakastan tehdä 🦋

Oon oppinut että mä päätän mitä mä teen, miten elän ja mitä mä haluan ja mitä en, miten teen, kenen kanssa vietän aikaa, mitä harrastan, ketä rakastan, mikä tekee minut onnelliseksi, mitä teen työkseni ja elämässä ylipäätänsä.. 


Olen ajatellut niin monia asioita ja miettinyt paljon juttuja että pää on ihan täynnä.. tarvitsen pienen hengitys tauon ja selvitellä asioita !!

Ihmiset eivät pysy matkassa aina koko elämää, jotkut tulee ja menee, jotkut on hetken, opettaa ja antaa jotain.. Menneisyyttä ei voi muuttaa mutta siitä voi oppia .. en jaksa olla aina joka huolehtii muista mä haluan että minusta huolehditaan välillä se ois todella ihana asia, joku huolehtii minusta ja rakastaa minua sellaisena kuin olen. 

Haluan tehdä asioita jotka tuottaa minulle hyvän olon ja mutta tiedän että saa välillä olla vaan sekä laiskotella hyvällä omalla tunnolla.. Haluan samanikäistä seuraa  joiden kanssa hengailla ja keskustella syvällisiä jne.. tehdä asioita ja reissata, nähdä erilaisia paikkoja, lähtevät minun kanssa tekee asioita mitkä on molemmille ihan omia 

Mä muutun vuoden aikojen mukaan huomaan itsessä ja mitä teen muutoksia riippuen siitä mikä vuoden aika on vuoden aikojen rytmi ja sykli 🦋 Tiedän nyt mitkä on mun suurimmat unelmat ja toiveet 🦋 myös sen että on ihan ok muuttaa ja vaihtaa omia unelmia 


Kommentit

Suositut tekstit