Jouluisia ajatuksia 🎅💕💭

Joulu aikana tarkoittaa minulle  sellaista aikaa, jolloin hiljennytään itsensä äärelle, nautitaan kynttilänvalosta ja kuunnellaan joululauluja đź’• myös että käydään läpi mennyttä vuotta ja ajatukset vaihtuu tulevaan vuoteen.. Kirjoitellaan ajatuksia ylös, katsotaan vuoden aikana otettuja kuvia ja palataan siihen hetkeen mikä oli silloin đź’• 

Mun muistot menee välillä joululauluja kuunnellessa kauas menneisiin jouluihin, mummolaan ja lapsuuteen.. Mitä tärkeintä sieltä kannan mukana aina on se että ollaan yhdessä, nautitaan ja syödään sekä autetaan pukkia kantaa lahjasäkit.. Mä kiltti tyttö olin aina kantamassa lahjasäkkejä tupaan <3 Tärkeintä on antaminen ja yhdessä olo.. 

Vuosi on kohta takana, paljon on tapahtunut đź’• mutta tässä ollaan vielä ja avoin mielin odotan joulua sekä vuotta 2023 đź’• Oon monta vuotta haaveillut että mun ikkunassa olisi joku joulu tähti ja nyt se on siinä.. Unelma voivat toteutua kun antaa aikaa ja ihmeitä tapahtuu aina joulun aikaan đź’• kun uskoo, luottaa ja ymmärtää että kaikki on mahdollista.. Siis usko ja luota itseesi niin pääset todella pitkälle 

Ens vuodesta tulee paras ikinä, aivan uudenlainen ihminen matkaa kohti sitä ja nauttii tästä joulun ajasta yksin omassa kodissa kynttilänvalossa tai maalla menen oman fiiliksen mukaan ja odotan joulua rauhassa.. Minulla ei ole kiire minnekään vaan pysähdyn nauttii ihanista hetkistä, kuuntelen joululauluja ja nautin yhdessä olosta jouluaattona đź’•

Kommentit

Suositut tekstit