Mikä tuo minulle joulufiiliksen..

Täällä odotellaan joulua   Joulu ei tunnu enää samalta, ehkä ajatukset joulusta ja sen odottamisesta muuttuu mitä vanhemmaksi tulee.. Se yksi juttu ei oo enää tärkein mutta joku toinen asia joulussa on vaan tällä hetkellä se tärkein. Minulle tärkeintä joulussa on tällä hetkellä itseensä syventyminen, lempparit joululaulut, yhdessä olo, kynttilänvalossa oleminen ja lempeys itseä kohtaan ❤  

Joulun odottaminen on mennyt kotona kynttilänvalossa kuunnellen joululauluja ja kirjoitellessa omia ajatuksia sekä leikellessä vuoden 2023 unelmakarttaan kuvia.. 

Oon ollut myös sairaana viikon marraskuussa palautumiseen on mennyt aikaa.. Pitää etsiä vielä vähän kuvia unelmakarttaani.. Oon hoitanut omia asioita ja joululahjat hommattu pienille ihmisille, joulukortit laitettu menee eteenpäin ja tontun hommia sekä muutama meno kaupunkiin sitten voi rauhassa odotella jouluaattoa & pikkusiskoa kotiin ❤  

Ajatuksia ja unelmia on monelaisia mutta päässä alkaa olla aika täyttä, jonkinlaista ajatusta, ideoita, haaveita ja juttuja.. Haluan tehdä vaan itselle mieleisiä juttuja, toteuttaa omia unelmia, nähdä maailmaa ja mennä kohti onnellisempaa elämääm kirjoitella bujoa se pitää taas aloittaa mutta vihko pitäisi ostaa.. Se menee joulun jälkeiselle ajalle sitten ja unelmakartan teko vaikka canvalla oon tehdyt niitä jo muutaman ❤ 

Joululomalla on ehkä  tekemistä, kun tulee vieraita ja ihmeitä voi tapahtua tässä joulun aikaan uskon todella paljon niihin.. Muutama hyvä juttu on tapahtunut.. Kuka sen tietää, kun toivoo kovasti voi myös saada sen toteutuu kymmenen päivää jouluaattoon, mä aion aamulla herätä kun tekee mieli, syödä riisipuuroa ja odotella iltaa tehden kivoja juttuja.. Toivon että jos ainakin muutama joululahja löytyy itselle jouluaatto iltana, kirjan ostin jo itselle mutta sieltä se joulu tulee...

Kommentit

Suositut tekstit