Joko sinä teet sitä mitä haluat tai kuuntelet mitä muut haluaa että sä tekisit

Kuka sen päättää mitä sä teet.. Muut vai sinä ?? Mä oon aina mennyt omia polkuja enkä kulje toisten luomia.. Minä teen asiat omalla tavalla ja omaan tahtiin<3 

Sehän on selvää aina ja mä aion myös jatkaa tällä tavalla, aion etsiä mikä se on mun juttu ja olla onnellinen sellaisena kuin olen.. Rakastua, rakastaa ja olla minä, minusta löytyy herkkyyttä ja voimaa, saan tehdä asioita mitä rakastan, mitkä tekee mut onnelliseksi jos se on vaan sup laudan päällä istuminen keskellä järveä omissa oloissa auringonlaskussa <3 se oli paras hetki viime kesällä.

Mä saan laittaa itseni etusijalle.. Tämä on mun elämä, mä ohjaan ja kirjoitan omaa tarinaa <3 vedän pastellin ja mustaa väriä kankaaseen jokaisen siveltimen vedolla ja jatkan kulkemista omalla polulla.. Kyllä minä vielä löydän sen työn mitä rakastan tehdä, joka haastaa ja sopii minulle, minulla on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa jutella syvällisiä ja hengailla <3 ihana, komea ja hauska rakas ja oma pieni perhe <3

Tavoitteena tässä elämässä minulla on onnellisuus ja onnelliset ihmiset jotka saa olla omia itseä rohkeasti ilman pelkoa.. Avaan ovia oivalluksille, löydän iloa elämään ja saan asioista voimaa arkeen. Uusi suunta löytyy kun muuttaa ajattelua, minulle mun unelmat on tärkeitä <3 




Kommentit

Suositut tekstit