Mä olen onnellinen ja se riittää minulle..

Paljon onnea minä 🦋Mä olen vähän nyt 26v vuotias. Nyt on taas vuosi menty ja paljon asioita on tapahtunut.. ei mitään ihmeellistä, vain uusia elämän oppeja, elämästä nauttimista,  rakkautta ja elämää on vaan kuljettu eteenpäin..

Tästä päivästä lähtien aion rakastaa itseä enemmän, tehdä asioita mitä haluan ja tavoitella mun unelmia sekä tarttua eteen tuleviin mahdollisuuksiin.. Nauttia elämästä, olla oma itseni ja oppia uusia asioita sekä hankkia uusia kokemuksia ehkä matkustaa jonnekkin missä oon aina halunnut käydä 🦋

Koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu ja se on ihanaa... Uskon että tästä tulee ihan paras vuosi ikinä.. Mä toivon että tämä vuosi olisi ihana, rakkauden, onnen ja uusien kokemuksien täyteinen 🦋 Vaikka elämä välillä heittää kuperkeikkaa ja kaikki menee nurin kurin itkettää, pelottaa ja ahdistaa eikä mistään tule mitään mutta elämä jatkuu..

Mä olen onnellinen tällä hetkellä ja se riittää, mä en anna mun pelkojen lannistaa minua... Mä olen aivan kuin uusi ihminen 🦋annan mun peloille kyytiä, teen mitä rakastan ja olen aidosti onnellinen sekä oma itseni..

Se herkkä, kiltti, viisas, luova henkinen, mystinen, ajattelija ja taiteilija, joka on syntynyt kulkemaan omia polkuja.. Se olen aito minä... Mun elämä, mä tiedän mikä tekee mut onnelliseksi ja muitten sanomiset ei hetkauta tätä naista. Mä tiedän mitä haluan ja saan sen myös 🦋 en pelkää epäonnistumisia vaan nousen aina uudestaan ylös ja jatkan matkaani kohti omia unelmia sekä oon valmis kohtaa mun kohtalon mitä se onkin ?

Kommentit

Suositut tekstit