asustefriikki (bloggaaja)

Kotona olen rauhallinen,istun tietokoneella ja
kuuntelen musiikkia cheekin biisi keinu koskettaa
minua tällä hetkellä paljon.
 
Harva tietää että olen bloggaaja . Sukulaiset tietää ja
osa tutuista kavereista uudet kaverit ei tiedä. Miksi
kertoisin kun he eivät liity siihen mitenkään.
 
Somessa olen itsepäinen, rauhallinen julkaisen kuvia
vähintään kahdesti päivässä jos valokuvaamisen aiheita riittää
 
Toivottavasti vielä joskus saisin Michael korsin laukun. 
Kaksion ja oma koiran rodusta en ole varmaa. Taitaa
postausta tulla siitäkin aiheesta


 













 
Olen onnellisimmillani yksin asunnossa kun syö
suklaata, katson netflix sarjoja/elokuvia.

Olen  oma itseni kun saan kuunnella musiikkia ja
olla rauhassa. Myös kirjoittaessani blogia.
 
Olen ylpeä että vuoden 2015 aikana olen tavoittanut
kaikki mitä halusin. kirjoitin joulukalenterin, muutin
omaan asuntoon ja kävin puruvesipopissa elokuussa.

Kaupungilla olen rauhallinen kiertelen kauppoja ja käyn kahvilla.

Koulussa opiskelen ahkerasti mutta nämä vaihdokset kouluissa rasittaa.
Meillä lisäänty työssäoppiminen ja vähennettiin teoriatunteja. Lisäksi
muutimme, luokkia on vain kaksi ja iso pesula.

Kommentit

Suositut tekstit