uusia vaatteita ja kuulumisia

Moi ! Mitäs tänne kuuluu. Mitähän tässä
kirjoittelen joulu kiireiden keskellä kortit kavereille
viellä tehtävä. Ostin vihdoin alesta ton isomman huivin.
Oli pakko kun sattui nenän eteen. Asustehulluksi minua
ei kutsuta turhaan. Rakastan laukkuja ja huiveja jne.


Muuten menee tosi hyvin työt loppuu
huomenna. Vien pienet lahjat töihin ja ens viikolla
uusiin tiloihin kouluun (artemia) ja pikkujoulut 
kaikkien syksyllä aloittavien siivouspuolen ryhmien
 kanssa. Mehän tiytysti ne järjestetään 14kopu !


Olen rohkea ollut tänä vuonna. Olen mennyt
 mukaan oppilaskunnan  hallitukseen ja töissä on sujunut
hyvin, itsenäisesti myös tehty töitä. Näissä hommissa olen
 saanut lisää tuttuja ystäväpiiriin ja poikaystävä ehdokkaan
rakkauspuolella ei ole viellä mitään 


kerrottavaa. Katsotaan miten etenee. Rakastan joulua 
mutta nyt  alkaa tuntua että pitäis vaan olla, levätä-
Se lähenee mutta nyt tuntuu siltä että kaikki on kesken.
Näkemiin ens viikolla aattona seuraavan kerran kirjoittelen
sitten kun kerkeän. Viimeistää joulu aaton illalla.


minua voi seurata nyt neidin-pajassa
kun kirjoittelen joulujuttuja ja joulukalenteria


Kommentit

Suositut tekstit