muistoja vuodelta 2015

 
Vuosi 2015 oli mahtavampi. Blogini nousi pohjamudista pois
ja aloin olla kolmen blogin kanssa tosiassani. Kirjoitan joka
blogiin vähintään kolme kertaan kuukaudessa ja menojen mukaan.
Olen kasvanut vahvemmaksi naiseksi. Puolessa vuodessa oppii paljon
elämästä, laskuista ja kokkailusta. Paljon hyviä muistoja ja tapahtumia
 
 
, joita olette seuranneet joka viikko. Olen ollut mukana tutussa niinkuin
 uudessa hommassa. Opin vielläkin paljon ! Ens vuodesta tulee jonkin verran
isompi ja mahtavampi kun luon sellaisen siitä. Juhlin ja vietän vapaata,
hankin myös kesälle töitä ensimmäistä kertaa. Ajattelin sen silleen että saan
olla asunnolla kesällä enemmän illalla kerkee sitten tekemään kaiken laista
 
 
pyöräillä paikasta toiseen. Rakkaus saatta tulla vuonna 2016 mukaan. Kuka
tietää mitä tapahtuu. Kohta olen 19 vuotta vanhenen ja kasvan. Olen rohkea
pystyn elämään tässä omassa pienessä elämässä. Olen ajatellut vuotta 2016
uudelta kannalta se on minulle seuraava askel elämässäni ja blogissani.
Mutta näemme sitten mitä uusi vuosi tuo tullessaan.









 

Kommentit

Suositut tekstit