elämäni uusi kultainen keskitie


Mun elämä alkaa mennä oikeaan suuntaan ja kukaan
ei mua voi enää pysäyttää. Mun pitää pysyä asioista
 ja tilanteista poissa missä ennen menetin mun
 elämän halun ja joku pilasisen hetken. Esim. joka
 vuotinen juhannus aina joku meni pielennyt ei 
mene enää kun mene sinne kotiin juhannuksena. Kyllä
 mullakin on mahdollisuus lähtee terassille tai


 katsoo kaupunginmeininkiä. Uskon että vanhemmat
 luulee ei tuo meidän tyttö pysty menemään eikä
 pärjää viellä yksinään. Kun se on tuollainen avuton.
Luuleeko ne oikeasti ett en pysty. Minä näytän
 niille viellä että pystyn no siitä. Haluan muuttaa
 mun menot ja tulot tasaiseksi. Sanoa itselleettei tarvitse 


mennä, joka viikonloppu kotiin. Kaikki kysyy mitä mä 
oikeinteen iltaisin kotona ? On mullakin harratuksia 
esim. tämä bloggaaminen tähän menee viikossa 
aikaa ja pelaan tietysti tietokoneella sims 4:sta
Viikonloppuisin vaan haluaisn tehdä asioista niinkuin 
muutkin. Yleensäsiivoan, katson ohjelmia, jotka jäi 


viikolla katsomatta. Pitäiskö alkaa piirtää taas
niinkuin ennenkin. Musiikit isommalla volyymilla
 siivotessa ja tehdessä ruokaa. Pitäis aloittaa
 kokkaamaan mutta ei tuo pieni keittiö
oikein houkuta. Haluaisin kokeilla uusia juttuja. 
Pitäs varmaan lähtee käymään ulkona enemmän
 viikonloppuna tai viikolla. Eiköhän tässä
ollut päivitystä mun elämästä tarpeeksi.























Kommentit

Suositut tekstit