Itku puhdistaa

ajatella että sanon että itku puhdistaa. Elämässä on
pahaa myös. Yleensä  ihmisellä sanotaan olevan
hyvä sekä  paha puoli. Omat päätökset päättää
kummasta tulee se hallitseva puoli siitä on kokemusta
omassa elämässä. Itsella hallitseva puoli on se

hyvä mutta paha puskee joskus ulos. Puhutaan
negatiivisista tunteistani Postaus  syntyi itkun jälkeen.
 Aloin itkemään biisin takia mulla nousee vihan ja
menetyksen tunteet päällimäiseksi. Sellaisissa
lauluissa  jossa puhutaan rakkaudesta, eroista, 

surusta ja menetyksestä. Elämässäni on ollut sellaisia hetkiä
Vanhemmat  määräilivät eikä ymmärtäneet minusta
 kuin osan. Sen miksi tarvitsin apua mutta ei
sitä minua vaivasi oikeasti. En ole ongelmalapsi
enkä sano että en ole riidellyt koskaa. Se oli joka
viikkoista. Hermot meni vähästä. Vika ei ole  mussa mutta

Nyt tunnen itseni melkein. On vaikea sopeutua
 kun tullaan syyttämään heti riidan jälkeen eikä
kumpaakaan ei lohduteta. Siksi olen tälläinen kuin
olen. Ne asiat nousee siis vielläkin esiin veljen haukkuminen
 on unohtunut kokonaan en edes muista lapsuuden  ongelmia. 

pikkusiskon ´kanssa ollaan parhaat kaverit olen
kuitenkin iloinen että minulla kaksi pienempää sisarusta.
Yritän  nyt tukea heidän teinivuosia tiedän vanhempamme.
 Ymmärrän mutta en käsitä miks näin. Olen oman
 elämän päättäjä kukaan ei voi suojella mua mä menen
 itse eteenpäin.

Kommentit

Suositut tekstit