Suuri muutos

Moi.  Siellä jossain on se oikea tyyli, tyyppi, 
blogi malli. Blogini on muuttumassa tosi paljon
näkymästä että sisällöltä. Tämä on jokin kahdenkympin
 ikäkriisi, joka on totta tosiaa. Elämäntieto on vähäistä
 koulussa. Nyt tiedän että se on mun suunta, sitä

haluan tehdä ja jos ei työdä onnistu. Blogissa se onnistuu 
sitten. Tarvitsen sitä itsekin. Ajatukset jyllää eetse ja 
taakse. Tämä on varmaa se kuuluissa risteys, jossa pitää
 valita suunta kohti tulevaa. Jatkanko tuttua ja
 turvallista vai uutta ja puhdasta tietä. Se on elämän

 kysymys en haluis elää menneessä tässä tilanteessa, 
jossa tarvitsen tukea toisilta mutta vanhemmat siihen
 ei käy antakaa mun olla sellainen kuin itse haluan.
 minä en enää se sama ihminen olen uusi ja parempi 
versio itsestäni. Blogini saa sen todistaa ettö olen

valmis muuttumaan. Ajattelin ensin muuttaa blogin 
ulkokuoren, sisältö on muuttunut jo hieman. Mutta
 jatkan lifestyle bloggaajana lisään siihen tän pienen 
osan. Halusin jakaa tämän tiedon että tiedätte mitä
 aion tehdä. Toivotaan että tämä nousee nyt
 esille oikeasti. Nyt on muutoksen aika.


Kommentit

Suositut tekstit