Mun elämäkirja

Mun elämän kirja avautuu taas teille erityisherkkyydestä, 
luonteestani ja mitä eilen keskustelin kaverin kanssa.
 Ajatuksia siitä. Erityisherkkyys on osa minua se on 
vaan. Sitä ei saa pois. Oliskohan ollut tämän vuoden 
alku kun tutustuin hidasta elämää facebook sivuun


 ja luin ensimmäistä kertaa 
erityisherkkyydestä. Kun luin tekstiä niin pystyin 
tajusin tätähän olen etsinyt pitkään. Erityisherkkyys
on siitä poikkema että sellainen ihminen kokee 
kovan musiikin häiritsevänä, pohdiskelee asioita 
enemmän ja erityisherkkä tuntee enemmän kuin
 normiherkkä ihminen. Mun elämä tätä mutta


 rauhallisempi elämä sopii mulle paremmin. 
Aiheesta toiseen. Edellinen päivä oli mun elämässä 
erilainen lähdin tupareihin kaupungin toiselle
puolelle tunsin heti kun menin ovesta sisään miten
tärisin jännityksestä mutta se helpotti melkein
 muutaman minuutin jälkeen. Yks tunne tuli taas kun 


menin odottamaan kyytiä takas siinä odotin ja jännitys
 tuli takas. Että tulisko kyyti hakemaan vain ei. 
Siinä autossa keskulteltiin että kaverin työkokeilusta, 
koirista ja miks en mene baariin. Sanoin vaan että 
se ole mua ollenkaan miks hän ei voi ymmärtää sitä 
vielläkää. loukkas viellä minua kun puhuttiin 


koiran hankinnasta. Sano että mene sitten koirakouluun 
kun teidän perheellä ollut mitään kokemusta koiran kouluttamisesta. 
Siitä vähän mielessä suutuin mutta sanoin että meidän vanhemmat 
osaneet sitä kouluttaa kunnolla kun se oli vaikeampi koirarotu,
Meillä oli saksanpaimenkoira ne on tarkoitettu sellaisiin


 tehtäviin esim. poliisikoirana tai vahtikoirana. Miten se liittyy 
minun koiran kouluttamiseen. Ei mulla ole kokemusta enkä ole 
kouluttanut meidän koiraa joka on menehtynyt jo muutama
 vuosi. Se menetys oli suuri isku minulle olihan se ollut 
meidän rakas koira ja minun lapsuudesta asti ollut meillä. 

Kommentit

Suositut tekstit