Se odotus...

Moi tätä olen odottanut koko loppu talven siis kevät on.
Kevät on siis ihanaa aikaa kaikki luonto herää hiljaa
 ja nousee uudestaan. Tämä auringonpaiste ja kukat 
joita, ostan niin ihanaa taisin jo sen mainita, Tässä 


samalla siivoilen. Oikeastaan taidan tehdä ihan
 kevät siivouksen asuntooni, mutta kaapit saa olla 
viellä rauhassa. Arvatkaa mikä päivä huomenna on 
sitäkin oon odottanut kuin kuuta nousevaa. Minun 


syntymäpäivä jolloin täytän kaksikymppiä siis pyöreät. Se 
kriiseily on ohi ja saan välillä hengähtää. Elkää luulko 
että lopetan itsensä löytämisestä kirjoittamisen. Nyt 
on tulevaisuuden suunnitelmia  ja mitä haluan tehdä 


sitten joskus kirjoittelen lisää tästä aiheesta
 tulevana vuonna. Mutta kesää kohti mennään kovaa 
vauhtia. Valmistuminen vaan lähestyy. Kesälle yritän 
löytää vaan töitä tai oikeastaan alku kesälle. Loppukesä otan


 rauhassa ja mietin tulevaisuuttani ihan rauhassa. Viimeinen 
vapaapäiva ennen kouluun paluuta. Mutta viimeinen talviloma 
viikko vietetty kotona mutta siitä ei selvitty ilman kolhuja. 
Mun asunnosta löyty kosteuttta onnes aika vähän. Huomio 


ei ollut mun vika jossain muualla oli vesivahinko. 
Mutta kerkesin tuon edellisen viikon aikana rentoutua, 
matkustaa ja etsien oikeanlaisia kenkiä. Onneks 
joensuusta löyty kahdet kivat kengät joissa, on 
vähän korkoa ei se mua haittaa. 

Kommentit

Suositut tekstit