Miten olen muuttunut

 Moi. Kolme vuoden opiskelu päättyy pian. 
Mielestäni olen muuttunut näiden vuosien aikana paljonkin.
 Olen saadut hyviä tuttuja tässä kolmen vuoden aikana,
 saadut lisää rohkeutta, paljon apua tilanteissa, auttanut 
muita aika paljonkin, tutustunut erilaisiin kulttuureihin 
ja saadut muutaman hyvän ystävän/ kaverin näiden 
vuosien aikana, siivottu, viettänyt aikaa ja ollut vaan, 


kirjoittanut, ohjannut, ollut mukana missäkin eri 
hommassa. Luonteeni on muuttunut vähän avoimeksi,
 minusta on ilmennyt uusi luonteenpiirre ja aika 
paljon muutakin on tapahtunut eikä vaan koulussa
 vaan myös mun elämässä.  Olen oppinut tuntemaan,
 avautumaan, rohkaistunut kertomaan tunteet suoraan
 mutta aina siellä takana on se minun oma herkkyys 
siitä on tullut mun voimavara elämään.

" Tähän on hyvä lopettaa opiskelu ja antaa
uusien tuulien puhaltaa avoimin mielin " 


Kommentit

Suositut tekstit