se lähestyy

Seuraavalla viikolla saan tutkintotodistuksen. Kolmen
 vuoden takainen opiskelu on kohta takana ja viimeiset
 kolme päivä olen työssäoppimassa ja yhden päivän 
vietämme ryhmänohjaajan kanssa ja toisen ryhmän
 kanssa kalliolla paistamassa makkaraa. Sitten mun on


 aika mennä ostamaan asu juhliin. Venytin sen hankintaan
 viimeiseen mahdolliseen päivään eli torstaihin eli 
edelliseen päivään ennen valmistujaisia. Lauantaina 
on juhlat maaseudulla omassa lapsuuden kodissa 
vieraita tulossa vähän mutta ei se mua enää 


haittaa vaikka halusinkin isot juhlat. Sitten illalla terassille
 ryhmäkavereiden kanssa. Sitten siitä alkaa kesä pitkästä
 aikaa. Ei tietoa viellä mitä teen, yks hanke kiinnostais 
mua mutta en ole varma olisko se mun mieleeni mutta 
sitä vois kokeilla jos edes tule valituksi siihen, 
En tiedä mitä haluan ja nyt rahatkin on tiukassa. 

Kommentit

Suositut tekstit