Hiljainen, ujo tyttö

Hiljaista, ujoa ihmistä on helppo kiusata liian moni ihminen kokee kiusaamista eri syistä ja eri tavoilla. On henkistä & sekä fyysistä kiusaamista molemmat jättävät arvet, uskalla pyytää apua ! Minulla oli vaikea mennä mukaan toisten leikkiin, koska olin ujo ja hiljainen. Koulussa oli muutenkin vaikeaa koska minulla oli oppimisvaikeuksia.

DSC_0074.JPG

Vaihdoin koulua menin pienempään ryhmää uskallisin oma itseni, mennä toisten kanssa leikkimään. Yläasteelle siirtyessä elämä oli helpompaa. Yläasteelta lähtiessä vaikeudet alkoi taas. En saanut opiskelupaikkaa mutta pääsin ammattikoululle valmentavaan ryhmään se vuosi oli parasta aikaa. Seuraavana vuonna sain

DSC_0010HH (5).JPG

opiskelupaikan siivous puolelle. Se oli uuden kokemuksen arvoinen ala mutta pelkäsin aloittaa sen koska luulin että minua kiusattaisiin taas. Onnekseni sain mahtavan ryhmän, ymmärtäväisen ohjaajan. Silloin halusin olla oma itseni kaikkien kanssa ja sain uskallusta enemmän esiintyä ryhmän edessä.

DSC_0058.JPG

Nyt olen uskaltanut olla oma itseni .
Minä olen Tällainen hiljainen, ujo tyttö.

Kommentit

Suositut tekstit