Välivuosi suunnitelma

Meillä on vain tämä yksi elämä teemme siitä sellaisen minkä me itse haluamme.
Muista kuuntele sydäntäsi, rakasta millainen olet, ole oma itsesi, päätä ja tee työtä sun unelmien eteen.

Välivuosi ei tarkoita aina paikalle jäämistä. Välivuoden aikana voit oppia paljon uutta itsestäsi
ja saatat löytää sen unelmien alan, siis voi jäädä sille tielle. Moni on jäänyt ja päässyt tekemää mistä tykkää. Välivuosi kuulostaa vaan nyt oikealta !

Välivuoden aikana aion harrastaa tanssia enemmän teen siitä minulle, joka viikkoisen liikunta muodon. Kirjoittaa tietysti tätä blogiakin. Askartelu ei häviä mun elämästä milloinkaan ei piirtäminen tai maalaaminen. Niitä aion  harrastaa lisää. Valokuvauksen jätän mun harrastus listaan viellä siitä en
itselle ala tehdä ammattia. Siinä on vähän vaikeaa tehdä töitä kun sosiaalisten tilanteiden pelko.

Haluan kokeilla kirjoittaa oman kirjan, harjoittaa itsetuntoani, etsiä työpaikkoja siinä samalla
pohtia kameran hankkimista ja koiranpennun.  Miettiä mahdollista uutta opiskelupaikkaa. Jyväskylässä pystyisi opiskelee kirjoittamista lisäksi voi valita visuaalisen kurssin sen lisäksi.

Haluaisin sisustaa mun parvekkeen uudelleen, vanhat kamat myyntii ja uutta ostamaan. Olen haaveilut lavoista koottua sohvaa mutta laudasta saa kapeemman mallin. Taitaa jäädä ens kesään taas
Mutta vuosi aikaa hankkia tavaroita.

Tämä on oikea päätös !


Kommentit

Suositut tekstit