Ole Rohkea

Koti oli minulle ristiriitainen paikka mä rakastin sitä ja minä vihasin. Halusin jakaa omia mielipiteitä mutta siinä oli huonot puolensa kun olin herkkä tyttö. Siksi usein itkin omassa huoneessa peiton alla. Yks päivä älysin mitä turhaa riidellä koska asiat voi tehdä helpommalla tavalla. Piilotin silloin herkän puolen itsestäni ja sanoin  etten saa itkeä yleisesti enkä näyttänyt tunteita, selvisin kuitenkin teini iän läpi. Muuttaessa pois kaupunkiin omaan asuntoon haikein mielin jätin lapsuudenkodin.


DSC_0040.JPG


Omille muuttaminen synnytti minussa kipinän takas
Löysin oman tyylin, sain sisustaa oman asunnon, harrastaa niitä asioita, joita olin aina rakastanut tehdä ja kirjoittaa blogiani. Annoin taas itselle luvan itkeä, ei sitä pidä hävetä mitä tuntee. Olen muuttunut paljon, ihmisethän muuttuu iän myötä paljonkin.


DSC_0189.JPG

Tänä kesänä sen muutoksen ansiosta olen löytänyt uusia puolia itsestäni ja hyväksynyt ne minuun. Minä olen sellainen mikä olen. Ymmärsin että turha piilottaa sitä mikä itse on.
Rakasta itseäsi ja pitää uskaltaa tavoitella omia unelmia vaikka ne olisikin miten suuria tahansa. Irti päästäminen ja vanhoista ajattelutavoista luopuminen se on todellista rohkeutta.


DSC_0064.JPG

Kommentit

Suositut tekstit