Kaunis toukokuu

Toukokuusta elokuun loppuun on ihanaa aikaa, aurinko lämmittää tai vettä sataa. Aurinko on ainakin lämmittänyt meitä toukokuun ensimäisillä viikoilla. Olen hakenut opiskelee savonlinnaan nuoriso sekä yhteisöohjaajaksi. Olen päässyt haastattelu vaiheeseen mutta eipä mietitä sitä enenpää. Mun parveke projekti etenee kukat ostamatta viellä ja sohva on jo parvekkeella. Yhtenä päivänä makasin siinä vaan katsellen pilviä.


Mun kesä lukemiset tuli postista, uutta lukemista Veitolan kirja ja Lumoavanainen hyvinvointikirjan lukeminen alkaa (liittyi summer bucket listaan) Työkokeilussa ollaan kesäkuun loppuun. Heinäkuu on lomaa niin paljon tekemistä, toivon lämmintä ja omaa aikaa itselleni.. Palataan toukokuuhun menen seuraavalla viikolla käymään Mikkelissä shoppailee ja olemaan kummitytön kanssa.


Niin kaunis toukokuu, tämän kevään vitsaus on siitepöly allergia.. Viime kevät meni helposti ja tämä kevät on vaikein. Kokoajan tukkonen olo, tää päivä oli siis vaikee kun vastatuuli ja tietenkin se tuo siitepölyä suoraan mua päin joka tukkii nenän...  Kevät kuitenkin vaikuttaa mieleeni positiivisesti, tämä valon määrä miten ihanaa ja luonto herää uudestaan. Sellaiset kuulumiset siis..



Kommentit

Suositut tekstit