Mikä tekee minut onnelliseksi tällä hetkellä


- Yhdessä yössä tapahtui ihmeitä, aamulla oli lämmintä eli kesä oli tullut tänne savonlinnaan.. Nyt olemme saanut nauttia helteistä...

- Olen tykästynyt tähän työkokeilupaikkaan, mukavat ihmiset ja kiva käydä kun on kymmenen minuutin pyöräilymatkan päässä.

-Kummitytön sanat iltasadun jälkeen mä rakastan sua, ens viikolla nähdään taas kun ne tulee pikkuveljeni valmistujaisiin..


-Mun parveke on mun näköinen ja nyt ei tarvitse maata matolla. Nyt on omakin paikka auringonotolle.. Sain kukatkin ostettuu. Se on täydellinen ja ihana.

-Haloo helsingin uusi kappale "suomalaiset ei tanssi "

-Kesän alkaminen, muutaman pienen asian olen toteuttanut summer bucket listista
ja ens viikolla toteutan tallinnan risteilyn kaveriporukalla.

Kommentit

Suositut tekstit