Viimeiset viikot...

Yhdessä yössä tapahtui ihmeitä, auringonvalo ja lämpö oli herättänyt koivuun hiirenkorvat, nyt niissä on lehdet.. Mun pahin siitepölyallergia on helppottunut.. 


Edellisen viikonlopun olin Mikkelissä, kesäkaupunkina se on kaunis aina.. Piti mennä lapsen vahdiksi, kaikki meni hienosti leikittiin illalla, oltiin pihalla poimittiin voikukka kimppu, tanssittiin, luettiin satu ja kummityttöni sanoi että mä rakastan sua. Sainpa myös kokemusta koiran ulkoiluttamisesta. Se vaan lisäs mun halua hankkia oma koiran.. keskikokoinen ja helppo turkin hoito, seurallinen mutta osaa myös olla yksin. Elämäntilanne ei viellä ole sopiva koiran hankintaan. 


Viikolla oon käynyt ajelemassa pyörällä kaupungissa, jäätelöllä lipalla, shoppaillee ja nähdyt kaveria.. Savonlinna on kans ihana kesäkaupunki elä missaa missään tapauksessa. Oopperajuhlatkin lähestyy. Oon tykästynyt tähän työkokeilupaikkaan, harkitsen todella haluanko viellä nuoriso-ohjaajaksi vai sisällöntuottajaksi ja taiteilijaksi. Nämä on niitä työ/opiskelu asioita, jotka muuttuu tänä kesänä aika isosti joko opiskelupaikka tai työkokeilu jatkuu.


 Ens viikolla on pikkuveljen valmistujaiset ja mulla aina kaksi vaihtoehtoa mitä laitan päälle mutta kun on niin vaikee päättää.. housut vai hame, musta vai valkoinen toppi ? Siinä iso pulmani onkin ! Tallinnan risteilyyn ei ole enää pitkään kaksi viikko sit lähdetään viikonlopuks reissuun. Porukkaa ainakin lähtee mukaan.


Kommentit

Suositut tekstit