Kaikki on ....

Kaikki on hyvin tällä hetkellä. Olen tässä hetkessä, katson tulevaa päivää uusin silmin. Mitä tänään vois tehdä ?Minulla on unelmien opiskelupaikka ja ihania ihmisiä ympärillä sekä oma lemmikki, harrastuksia, joista saan iloa mun elämään. Oon oppinut itsestäni paljon uusia asioita menneen vuoden aikana. Kuka mä oon, oon hyvä juuri tälläisenä kuin olen ja mikä on se mun oma juttu, mitä tykkään tehdä...



Tästä tämä alkaa opiskelijan arki. Nyt asiat on järjestyksessä, odottelen että se alkaa arkinen aherrus alkaa. Minun pitää muistaa pitää huolta itsestäni ja ottaa itselle omaa aikaa... Kiitoksia kaikille niille ihmisille, jotka tuki mua tämän vuoden aikana kun oli välillä vaikeaa, kuunteli ja stemppas mua eteenpäin. Opin myös että apua saa pyytää ja sitä saa... Apua sain yhdeltä sosiaalialan henkilöltä. Hänen kanssaan mulla jatkuu tapaamiset tässä syksyllä, hän auttaa mielellään asioissa, joissa minulla on pieniä vaikeuksia.



 Työttömänä ei ole välillä helppoa, yhteiskunnan palvelut odottaa sulta liikaa eikä kuuntele mitä sä oikeasti haluat... Hän kuunteli miltä musta tuntui, kuka mää oon ja mitä haluan tulevaisuudeltani. Sinä oot täydellinen, minä olen tälläinen kuin olen ei se minua haittaa jos en kelpaa sinulle. Se on vaan tärkeää että sä hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet.. Mä hyväksyn itseni tälläisenä kuin olen.. Jatkan minun elämästä kirjoittamista tänne blogiin. Sellaisena kuin se on, elän tässä hetkessä teidän kanssa !



Kommentit

Suositut tekstit