Onnellisuus Bullet Journal



Ei ole epäilystäkään miksi minulla on vaalenapunainen bullet journal, koska se on mun lempivärini, vaalensinisen jälkeen.
Tässä on mun unelmien ja hyvän elämän bullet journal.




Jokaisessa bujossani on viikko, kuukausi ja vuosi näkymä aukeamat
Sinne lisäisen kuvia, ideoita ja tärkeitä juttuja, jotka liittyy arkeeni. Kalenteria pidän erikseen muiden tapahtumien ja koulujuttujen muistamiseen.


Unelma bujossani on mun listoja mun suosikkikappaleista kuukauden aikana, tulevaisuuteni minälle kirje ja paljon kaikkea tietoa mun elämästä ja teksti mun unelmien kesämökistä.



Lisäksi mun kiinnostuksen kohteet ja luonteenpiirteet, siellä ne on kaikki muistissa. Piirrän ja leikkaan yleensä kuvia mun bujoon, aiheena tässä bujossa on mikki sekä minni hiiri. Tässä tämä sit on.

Kommentit

Suositut tekstit