Viimeiset hellepäivät

Viimeiset hellepäivät oli viime viikolla, tai oikeastaan aurinkoiset päivät. Nyt siellä tuntuu syksyltä mutta tämä kesä alkaa olla pikkuhiljaa ohitse.. Saadaan viellä syyskuussa muistella mennyttä kesää mutta samalla suunnittelen syksyä. Arvatkaa mitä enää neljätoista kononaista viikkoa joulukuuhun.. 


Viime viikolla olin useasti kaupungissa kaverin kanssa kaupassa, yeesissa suunnittelemassa ja samana päivänä kävin välipalaa kaupasta, menin kirjastolle lukee kirjoja, sit pyöräilin pienen ringin sekä myös valokuvasin. Olin viikonlopun maalla eikä se ollut niin mukava viikonloppu sanon vaan.


Mutta sain pienestä lenkistä apua ja kuuntelin samalla musiikkia. Ihanaa oli kävellä keskellä luontoa.. Sukulaisia oli viikonloppuna, grillattiin ja ajeltiin mönkkärilla. Meillä on toinen kissa, jossain omilla reissuilla toivon että se tulee kotiin ja että näen sen viellä. Lemmikit on mulle tärkeitä ja tosi rakkaita.


 Ihanaa olla yksin tässä omalla asunnolla ja tehdä omia juttuja. Näyttää siltä että mulla jatkuu vähän aikaa kesälomani. Ensimmäiset tunnit on vasta syyskuussa. Ennen sitä on yeesissa muutamana iltana tekemistä.  Kesän loppu lähestyy mutta mun mielestä kesää on viellä jäljellä vaikka se tuntuis siltä että on syksy..


Kommentit

Suositut tekstit