Minä olen ..

Mä oon täydellinen, jos en muiden mielestä mutta omasta mielestäni olen ainakin täydellinen ja omanlainen. Minun ei tarvitse muuttua erilaiseksi tyydyttääkseni muita ja tätä yhteiskuntaa. 

Oon herkkä mutta se on vahvuus, itsevarma ainakin 
50 prosenttisesti. Olen empaattinen, huolellinen ja helposti lähestyvä. introvertti mutta minussa on myös ekstroverti piirteitä esim. puhun ennen kun ajattelen.. Taiteellinen, luova ja viisas
Ainakin myös  näitä 100 %  rehellinen, vahva, siisti, ujo sekä avulias.. 

Tätä kaikkea minä oon ja olen itseeni tyytyväinen tälläisenä kuin olen. En tule muuttumaan erilaiseksi koska muut haluavat. Minussa on kyllä puolia mitä pitää kehittää viellä. Ihminen ei ole ikinä valmis. Ihmiset kehittyvät ja kasvavat koko elämänsä aikana mutta aina pohjimmiltaan he pysyvät samanlaisina.

Kommentit

Suositut tekstit