Mä oon onnellinen

Onnellisuus on sitä että on hyväksynyt itsensä sellaisena kuin on ja että elämä ei mene aina omien suunnitelmien mukaan.. Tällä hetkellä olen onnellinen näistä asioista...

x Minä olen onnellinen tästä opiskelupaikasta, meillä on mukava ryhmä. Sain motivaatiota lisää kun ajattelin että mitkä asiat minua kiinnostaa. Olin unohtanut ne tässä mielen myllerryksessä ja väsyneenä. Minua kiinnostaa tällä hetkellä ilmaisun ohjaaminen, iltapäivätoiminta tai erilaisten kerhojen ohjaus, mielenterveys, työhyvinvointi, vapaaehtois- ja järjestötoiminnan ohjaus.

x Minun elämä on ihanaa,  asiat alkaa olla kohdillaan.. Suunnittelen loppuvuotta eli joulua, sekä odotan kummityttöjen synttäreitä, teen niitä asioita joista minulle tulee hyvä olo, iltaisin sytytän kynttilät ja olen vaan villasukat jalassa. 


x Olen saadut paremman unirytmin takasin eli kymmeneltä yritän herätä arkena sekä viikonloppuna ja yritän yhdeltä sitten käydä nukkumaan. Vaikka lukea kirjaa ennen nukkumaan menoa, yritän syödä paremmin mutta herkkuja en kiellä.

x Olen aikeissa ostaa uuden kosketinsoittimen ja sitten oppia oikeasit soittamaan sitä. Paikka sille on jo varattu... Nykyään kuuntelen paljon erilaista musiikkia mieleni mukaan, rakastan sitä tunnen sen tahdin ja sanat koskettaa minua ja sitten myös tanssin...

x Vapaaehtoistoiminta hommat sujuvat hyvin ja olen saadut sieltä kavereita, meillä on myös käsityökahvila, joka kuukausi vaihdellaan aiheita.. Minulla on kaksi kertaa kun saan ohjeistaa muita tekee joulukortteja ja aion ehdottaa haluaisiko naiset kokeilla bullet journalin tekemistä..


Kommentit

Suositut tekstit