Pimeä syysilta

Moi ajatella että ensimmäiset opiskelupäivät ohi ja työssäoppiminen edessä mutta kun ei ole paikkaa vieläkään vaikka olen kysellyt ja saadut soitettua mutta vastaus ollut ei pysty tällä hetkellä ottamaan. Luovutin ja annoin vuoron minun tutor opettajalle.


 Syyskuu meni aina että alkuviikon olin kotona, kävin muutamassa tapaamisessa yeesin vapaaehtoisten kanssa. Pidettiin ensimmäinen käsityökahvila väkertäjät. Neulottiin, juotiin kahvia ja keskusteltiin mm. neulomisesta, somesta, kissoista ja peruskouluajoista. Ihan tavallista arkea muuten nuo alkuviikot. Loppuviikot on sitten ollut opiskelua.

Pimeät syysillat väsyttää minua, ei muuta kuin joka ilta kynttilät palamaan ja lämpimän viltin alle lämpimään. Oon shoppailut tässäkin. Vihdoin ostin sen ihana herkkyys kirjan ja uusia sisustusjuttuja pitää ostella myöhemmin. Muuten tässä tämä menee ja odotan syyslomaa. Ehkä ikean reissu odottaa, lepoa, aion tehdä mitä haluan ja makkaranpaistoa nuotiolla.


Välillä joulukin pyörii mielessä.. Ei sille voi mitään kun rakastan sen hiljaisuutta, lämpöä ja kaikkea mikä kuuluukin siihen <3 Vähän suunnitelmia tehty sitäkin varten mutta kaikki aikanaan.
Marraskuuhun ei ole kuin yksi kuukausi enää ja siitä se minun joulukuun odotus alkaa. Joulukalenteria en tee tänä vuonna mutta postauksia tulee sitten enemmän.. Tässäpä nämä kuulumiset oli...

Kommentit

Suositut tekstit