Syysloma...

Lokakuussa vieläkin ollaan. Syyslomalla käytiin kuopiossa shoppailee, olin maaseudun rauhassa, jos niin voi sanoa.
Pidin meidän kissoista huolta ja herkuteltiin. Mutta tästä eteenpäin yksi viikko taukoa ja sitten palataan muutamaksi päiväksi viikossa opiskelee mutta jokatoinen sekä tilamme on vaihtunut.


Hyvinvoinnistani olen alkanut pitää enemmän huolta sekä nukkua paremmin. Edellisenä sunnuntaina käännettiin taas kelloja, mitehän se taas vaikuttaa nukkumiseeni. Ostin ennen syyslomaa kosketinsoittimen, oon päässyt soittamaan ja opettelee koskettimia. Vapaaehtois hommat jatkuu vielä sekä opiskelu jatkuu mutta missä ? Marraskuu vaihtuu tänään eli voi alkaa miettiä jouluisia asioita.


Oon ajatellut että teenkö joulukalenterin vai kirjoitanko vaan jouluisia postauksia marraskuussa sekä joulukuussa. Olen joulukalenterin puolella koska joulukuu näyttää aika tyhjältä.. Mutta asiat voivat vielä muuttua. Kummityttöjen synttärit lähestyy, joululahjojakin pitäisi hankkia ja muutenkin tehdä, askarrella sekä puuhastella kaikkea joulua varten. Mutta marraskuussa jatketaan.

Kommentit

Suositut tekstit