On tässä kirjoitettu...

Moi huomasin äskettäin että oon kirjoittanut yli viisi vuotta tätä blogiani.. Kiitos teille, jotka lukenut tätä alusta asti sekä jotka on tullut matkan varrella ♥️

Kaikkea on tapahtunut ja oon kirjoittanut noin 688 postausta.

Aloitin kirjoittaa silloin aikanaan Asuste- ja lifestyle blogia, joka kertoi tytöstä, joka rakasti laukkuja.. 

Oon vuosien varrella tehdyt monta erilaista blogia 

(käsityö, sisustus ja viimeisenä valokuvaus blogini ) Nykyään toisena blogina on valokuvaus aiheinen blogi mutta sille alkaa käydä samalla kuin toisillekin entisille blogeilleni.
Nyt on vaan helpompi yhdistää kaikki tähän samaan blogiin.



Pitkin vuosia oon kirjoitellut joskus vähemmän ja joskus enemmän.
Blogini on nykyään lifestyle & hyvä elämä aiheinen, joka kertoo mun elämästä, mielen hyvinvoinnista ja onnellisuudesta, positiivisuudesta sekä mun harrastuksista.. Rakastan kirjoittaa tätä blogia vaikka joskus tulee valkoisen paperin kammo enkä keksi mitää kirjoittevaa mutta silloin kun inspiraatio tulee niin on pakko kirjoittaa niinkuin tänään ♥️

Tämä vuosi on erilainen kuin muut blogi vuodet. Ei tiedä vielä mitä keksinkään teille kirjoitettavaa vuonna 2019 mutta paljon valokuvia, tuttuja postauksia ehkä niitäkin muutaman vuoden vanhojakin.. Tästä jatketaan blogin kirjoittamista vielä monta vuotta lisää


Kommentit

Suositut tekstit