Sisustusuunntelmia vuodelle 2019

Viime vuonna käytiin ostamassa ikeasta mulle uusi pieni valkoinen ruokapöytä, pinnatuolit löyty, vilttia aloin virkkaamaan kummitytölle syksyllä kun itsellä oli muitakin vilttejä tarpeeksi. Keväällä hommasin isomman sängyn mutta sitä metallisänkyä on ikävä se sopi niin hyvin sisustukseeni. 

Parveke koi uudistuksen tuulet, iskä teki vanhan sänkyni pohjasta mulle sohvan parvekkeen nurkkaan ja sain viettää lämpimät päivät siellä maaten kevät auringon lämmittäessä sekä ostin myös koristevalot, joista olin haaveilut pitkään. Mun koti näyttää että siellä viihtyy ja oon itse tyytyväinen siihen tälläisenä..


Pieniä sisustushankintoja kuitenkin vielä tehdä tänäkin vuonna 2019. Uusi matto olisi kiva. Minulla on aina siis kahdet eri matot, joita vaihtelen vuoden aikojen mukaan.Nyt ei toista mattoa jonka voisin vaihtaa kun se meni roskiin huonon kunnon takia. Viime vuonna hankin sen kosketinsoittimen. Sille löyty paikka heti ja löytyy toinenkin sopiva paikka jos haluun vaihtaa järjestystä.

Syksyllä käytiin ikeassa. Sieltä löysin kivan tyynyn sängylle kahden muun lisäksi mutta kaduttaa etten ostanut ikeasta niitä valkoisia koreja vaan vaaleanpunaiset laatikot.. Mutta tänä vuonna aion ostaa ne kauan halutut korit ! Maalaustelineen myös haluaisin hommata valkoisena mutta niitä ei löydy kuin netistä.. Pitää joku kuukausi tilata ehkäpä. 

Lisäksi oon aloittamassa tänä vuonna isompaa siivousprojektia kaappeihin. Jätän vaan ne tavarat, joita käytän ja tarvitsen. Kaiken muun myyn tai annan pois. Eli ne tavarat, vaatteet joita en käyttänyt tai ne ei oo enää mukavia ♥️ Enkä halua säilyttää, kirjat joita en lue enää uudestaan ja ne tavart joiden olemassa oloa enää muista..

Tälläisiä sisustussuunnitelmia vuodelle 2019.


Kommentit

  1. Kirjoja voi muuten viedä kirjaston ilmaishyllyyn eli sinne johon voi jättää ja ottaa vapaasti kirjoja/lehtiä/videoita/cditä. Vastaavasti mm. Punaisen Ristin Kontti ja pelastusarmeija ottaa kirjoja ja muuta ehjää ja puhdasta vastaan.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit