Ajatuksia heinäkuusta

hello august !

Taas on yksi kesäkuukausi ohitse.
Heinäkuun alku oli aika sateinen ja välillä lämmin, sainpa tehtyä kesätehtävät, innostuttiin pelaa frisbeengolfia ja pääsin kokeileen sitä oikealle radalle.. Pidin koko heinäkuun lomaa ja nyt alkaa arki pikkuhiljaa hiipii takas..

Kävimme oravissa pienellä extempore ajelulla ja palasin takas kaupunkiin sitten oleskelee.. On tässä kuussa grillattu makkaraa ja paistettu lettuja, valokuvannut, oon kirjoittanut blogia ja paljon pohdiskellut elämääni..

Tuli ostettuu uusia kirjoja, ihanat pantteri kuvioiset shortsit ja uusi koululaukku. Kävin moikkaa kaveria ja toista kummilasta enonkoskella oli ihana mukava muutaman tunnin vierailu..

Yksi ilta olin kissan kanssa pihalla, kävelin vaan sen perässä ja valokuvasin. Se on meidän yhteistä aikaa, rakastan sitä höpsöä vanhustamme.

Sitten oli aika lähteä matkalle tykkimäelle, sukulaisten kanssa olemaan ja pitää hauskaa.. Se oli ihan mukava reissu, paistettiin nuotiolla makkaraa, istuttiin iltaa leirintämökin kuistilla, käytiin ilta uinnilla, kummitytön ja serkun kanssa puuhaamista vesipuistossa sekä pääsin kokeilee subbailuu..

Kävimme pesemässä mattoja, kun oli hyvät säät, muutaman kirjankin oon melkein lukenut tässä heinäkuun aikana..

Oon paljon pyöräilyt kaupungissa ja siskon luona on tullut oltua sekä auttamassa siivoamisessa.. Siis oli aika hyvät kelit ennen tätä heinäkuun loppua.. Pääsinpä nauttimaan siitä vielä täällä kaupungissa, oleskelin parvekkeella ja hoidin kotia.

Kun oli kaikkein lämmintä kävimme roadtripillä katsomassa imatran koskea, syötiin matkalla jäätelöt ja ilta uinnilla lähellä meidän lapsuuden kotia.. Uimapaikalla pääsin hyppää laiturilta ja eikä ketään muuta ollut rannalla mikä tuuri !

Meidän toisen kissamme palasi kotiin seikkailulta, katselin lempparisarjaa mutta kaduttaa miksen lähtenyt sillo helteellä iltaisin pihalle.

Tän viikon maanantaina juhlittiin pyhäolavin päivää ja kaupunkimme syntymäpäivää torilla opiskelukaverin kanssa..
Olipa siellä porukkaa ja tosi kylmää, myöhään illalla sekä ihan tärisin kylmästä..

Mutta nyt on heinäkuu loppu ja elokuun ekaa päivää vietetään kylmässä säässä.. Enää vähän yli viikko että opiskelu ja vapaaehtoisjutut jatkuu. Katsotaan vielä että mitä tapahtuu elokuussa, toivottavasti vielä edes aurinko tulisi esiin ja hieman lämmittäis mutta ei ihan hellettä kiitos !