heinäkuun bullet journal sivuni


Tässä on heinäkuun bullet journal sivujen esittely.
Bujoilua on tullut tehtyä kesällä kovaa vaihtia eteenpäin ja enemmän vaan innostun siitä.. Koulussa pääsin esittelee omaa harrastusta opettajalle ja opiskelukavereille..



Tässä on heinäkuun kuukausi näkymä ja muistutus lause mitä elokuussa tapahtuu. Teemana on sininen ja unelmat.
Mun bujo on kalenteri ja piirrosvihko.



Viikkonäkymä <3 
Viikot on yhdellä sivulla ja viikonloppu on yksi kokonainen. koska yleensä se on vaan hengailuu ja lepoo.


Unelmien kesä aukeama, kertoo mulle millainen olisi unelmien kesä ja suunnilleen se on ollut sellainen..
Ens viikolla helteet palaa ja pikkusen kesäfiilis vielä nous.


Tämä bullet journalin aukeamalle listasin asioita,
 joista tulee mulle hyvä fiilis. Tässä oli mun heinäkuun 
bujo ja lisäksi linkki mun pinterest tauluun, josta löytyy ideoita omaan bujoon: bullet journal


Kommentit

Suositut tekstit