Kesän muistoja


Ihanat lämpimät päivät, ajelu pyörällä kotiin auringonlaskussa ja hyvää musiikkia kuullokkeissa..

Pääsin uimaan jo kesäkuussa kun oli ensimmäiset helteet ja vielä kummitytön kanssa.. Muutaman kerran on vedetty hypyt veteen laiturilta.


Minä ja järvet kuulutaan yhteen.. Siks viihtyisin mökilläkin tai laiturilla lukemassa kirjoja sekä kirjoittamassa omia ajatuksia ylös..

Pohdiskelin omaa elämää. 
Mitä haluan tulevaisuudessa, mitä haluan ja onko tää mun ala.. Ainakin se varmistui että tää on mun ala vaikka se haastaakin mua enemmän sekä tehdyt unelmakarttaa tuleville vuosille.


Yhtenä iltana olin ulkona, valokuvasin miun kissaa ilta auringossa ja se aina pyöri mun jaloissa, kehrää.. Se on meidän yhteinen hetki.
Istuin kalliolla shoppailun päivän päätteeksi ja kylmäkahvia..

Valokuvannut hienoja valokuvia, mun lempparit niistä on tässä postauksessa. Toisen kummi tytön näkeminen ja oraviin ajelu, pitkin metsätietä auringossa.


 Lukenut kirjoja, joista oon oppinut jotakin..
Istuminen pihakeinussa ja kävely maaseudulla, vihreät pellot ja avoin hakkuu alue.

Opiskellut ahkerasti ja lomaillut sekä pitänyt kivaa läheisten kanssa niinkuin frisbeengolfia, matkustanut ja käynnyt uimassa..


Nauttinut auringonlaskuista, en edes muista paljon mansikoita oon syönnyt tänä kesänä, monta kirjaa on luettu, parvekkeella nostettu jalat ylös ja paljon instastoryja.

Sekä subbailuu tuli kokeiltuu, kävin museossa, leikittin serkun kanssa kirkkistä ja vietettiin aikaa yhdessä. 

Tässä oli asioita ja muistoja, jotka jäi kesästä 2019 mieleen..



Kommentit

Suositut tekstit