Kesä on niin lyhyt....


Kesä on niin lyhyt, viikot menee vain eteenpäin ja hupsista ollaakin jo elokuussa sinne meni kesäkuuu sekä heinäkuu.. Kaikkea tapahtui jo parin kuukauden aikana. 

Niistä on jotakin pääkohtia edellisissä postauksissa .. 
Mieleeni jäi uiminen punkaharjulla ja vedessä käsillä seisominen ja autolla ajelu, evästauko pysäkillä, kaupunkipäivä ja shoppailureissu pitkän kevään jälkeen.. Juhlat, monet auringonlaskut, monta uutta biisia soittolistalla, hetket keinussa, kesäkukat, jotka on jo nuuntunut pääsinpä niistä nauttii ainakin kesäkuun.. 

Instagram on täynnä muistoja, tietokoneella paljon kesäisiä valokuvia.. Kesän lopussa tulee perinteinen hyvästi kirje kesälle 2020 jossa kerron lisää muistoja ja miten summer bucket list on toteutunut..


Myönnän että ajatukseni pyörii jo tulevassa syksyssä.. 
Mutta tälläisen kevään jälkeen on pakko vaan opetella menemään päivä kerrallaan .. ikinä ei voi tietää mitä maailmassa tai omassa elämässä tapahtuu mutta eiköhän tämä vois loppua..

Opiskelu breikkini loppuu ihanan lämpimiin päiviin toivottavasti mutta pikku hiljaa tai otan ison spurtin eteenpäin opinnoissa. Pikkusen pitää katsoa miten tää syksy lähtee käyntiin.

 Elokuussa voi tapahtua vielä kaikenlaista ja onhan tässä kuukaisi aikaa toteuttaa ja tehdä ihania mun lemppari kesäjuttuja.. 

Ens viikko menee laiskotellessa, pyöräilen, käyn shoppailee uusia opiskelutarvikkeita ja samalla vois pitää kaupunkipäivän, matto pyykille kans pitäs mennä, täyttelen bujoa ja tehtävä kirjoja.. 


Mansikoita, muutama pehmis ja lörtsy nautittava.. Tietenkin valokuvattava paljon..

Kyllä tätä kesää jää aina ikävä mutta sehän on vaan vuoden kierto..
Ens kesänä on uusi kesä ja uudet jutut.. Jännittää missä mä oon, mitä teen ja kuka mä olen taas vuoden jälkeen.. 

Toivon että oon valmistunut, teen töitä jossain ja sitä mitä mä oikeasti haluan.. No sen näkee sitten, palataan silloin tähän postaukseen ja mitä on tapahtunut.. 

Uskon että jotain hyvää tulee mun eteeni ja tapahtuu jotain ihmeellistä.. Tässähän tää postaus taas olis.. 

Kommentit

Suositut tekstit